Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@23:14:42 GMT

فارس میزبان وزیر راه و شهر سازی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۵۳۸

فارس میزبان وزیر راه و شهر سازی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس از سفر هفته آینده وزیر راه و شهرسازی به شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس محمودرضا رضایی با بیان اینکه مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی به دعوت دکتر رحیمی استاندار فارس به اتفاق معاونین خود به شیراز سفر می کند گفت: بازدید از پروژه های مهم و تاثیر گذار حمل ونقل جاده ای، ریلی و هوایی از جمله اهداف این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آزاد راه شیراز – اصفهان، راه آهن اقلید – یزد، راه آهن شیراز – بوشهر، راه آهن شیراز – گل گهر و بزرگراه‌های استان، از جمله بزرگراه جهرم – لار – بندر عباس، پایانه حمل و نقل مسافری و فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب از جمله پروژه های مورد بازدید وزیر و همراهان وی است.

رضایی تصریح کرد: با وجود پیشرفت قابل ملاحظه در اکثر این پروژه ها، بازدید مجموعه مدیریتی وزارت راه و شهرسازی می تواند در تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر از این طرح های مهم موثر باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آزاد راه بزرگراه حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • بهاران پربارش فارس
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور