Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@17:01:13 GMT

برنامه خاص تارانتینو برای اکران فیلمش

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۰۱۴

مهر: تارانتینو و سونی تی‌وی قصد دارند تا پیش از نمایش جدیدترین فیلم این کارگردان با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» یک مجموعه از فیلم‌های سینمایی قدیمی را روی آنتن ببرند.

به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که تارانتینو اولین فیلمش با همکاری سونی را به تازگی ساخته است، قصد دارد تا پیش از نمایش این فیلم یعنی «روزی روزگاری در هالیوود» ۱۰ فیلم منتخب را که در حال و هوای این فیلم هستند، به نمایش درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارانتینو با همکاری سونی پیکچرز تلویزیون ۱۰ فیلم از دوره ۱۹۶۰ را انتخاب کرده‌اند تا پیش از نمایش «روزی روزگاری در هالیوود» مردم را به هوای دهه ۶۰ ببرند.

این فیلم‌ها که از کتابخانه کلمبیا پیکچرز انتخاب شده‌اند از سال ۱۹۵۸ تا ۱۹۷۰ ساخته شده‌اند و قرار است در بیش از ۸۰ نقطه جهان روی آنتن بروند.

در حالی که «روزی روزگاری در هالیوود» ۲۶ جولای (۴ مرداد) اکران خود را شروع می‌کند، این فیلم‌ها از حدود یک هفته پیش از آن روی آنتن می‌روند.

این مجموعه فیلم در آمریکا در کانال سونی مووی از ۲۱ تا ۲۵ جولای دیده خواهند شد و سپس در بیش از ۶۰ منطقه جهان روی آنتن می‌روند که استرالیا، کانادا، فرانسه، ایتالیا، ژاپن و نیوزیلند از جمله آنها هستند.

۱۰ فیلمی که تارانتینو انتخاب کرده شامل این عناوین است:

«باب و کارول و تد و آلیس» ساخته پل مازورسکی محصول ۱۹۶۹، در ژانر کمدی-درام با حضور ناتالی وود، الیوت گولد، رابرت کالپ و دیان کنون

«گل کاکتوس» ساخته جین ساکس محصول ۱۹۶۹، فیلمی کمدی با بازی والتر ماتائو، اینگرید برگمن، گلدی هان، جک وستون و ویتو سکاتی

«ایزی رایدر» ساخته دنیس هوپر محصول ۱۹۶۹، فیلمی جاده‌ای با بازی پیتر فوندا، دنیس هوپر، جک نیکلسون و کارن بلک

«مدل شاپ» ساخته ژاک دمی محصول ۱۹۶۹، با بازی گری لوک‌وود، آلکساندرا هی و آنوک امی

«نبرد دریای کورال» ساخته پل وندکوس ساخته ۱۹۵۹، با بازی کلیف رابرتسون، جرج تاکی، جیا اسکالا و گوردون جونز

«درک روشن» ساخته ریچارد راش محصول ۱۹۷۰، با بازی الیوت گولد، کندیس برگن، جف کوری، سسیل کلاوای، لئونارد استون، جینی برلین، جان روبنشتاین، براندا سایکس، گرگوری سیرا، بیلی برد، هریسون فورد و آیرین تدرو

«خدمه خرابکار» ساخته فیل کارلسون محصول ۱۹۶۹، یک کمدی جاسوسی با بازی دین مارتین، الکه زومر، نانسی کوان، تینا لوییز و شارون تیت

«کودن» ساخته دیوید میلر محصول ۱۹۶۸ با بازی وینس ادواردز، جودی گیسون و دایانا دورس

«گشت مسلحانه» ساخته فیل کارلسون محصول ۱۹۵۸، با بازی وان هفلین و تاب هانتر

«مهاجمان آریزونا» ساخته ویلیام ویتنی محصول ۱۹۶۵، با بازی اودی مورفی

«روزی روزگاری در هالیوود» در ۱۹۶۹ لس‌آنجس می‌گذرد؛ همه چیز در حال تغییر است و ریک دالتون بازیگر تلویزیون با نقش‌آفرینی دی‌کاپریو و بدل او کلیف بوث با بازی برد پیت دارند سعی می‌کنند تا جایگاه خود را در صنعت فیلمسازی حفظ کنند. این فیلم تلاش دارد تا ادای دینی به دوران طلایی سینمای هالیوود باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی عصر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت: کار عظیم و رسالت فرهنگیان در راستای آموزش و تربیت آینده سازان در تراز انقلاب اسلامی، بسیار مهم و پیچیده است.

شیدایی افزود: ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود که با اجرای برنامه‌های مهم طبق سند تحول در راستای برنامه‌های مدارس، به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند برای پیشبرد اهدافی در تمامی زمینه‌های آموزشی و پرورشی آماده می‌کند.

وی گفت: حضور بانشاط همکاران نشان از فعالیت بالا و تعهد به عمل در حوزه تعلیم و تربیت است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن و کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6088191

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود