Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از ارائه پیشنهاد ارتقای مناطق شکار ممنوع این استان به مناطق حفاظت شده خبر داد.

علی اصغر مطهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، گفت: در این استان چهار منطقه شکار ممنوع وجود دارد که پیشنهاد ارتقای این مناطق به مناطق حفاظت شده ارائه شده است.

وی افزود: با ارتقای این مناطق، کریدور زیست گاه حیات وحش در این استان به طور کامل برقرار شده و حیات وحش به راحتی می توانند تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری با اشاره به اینکه کریدور حیات وحش می تواند تنوع ژنتیکی را مناسب تر کند، ادامه داد: اگر زیستگاه های حیات وحش به صورت جزیره ای باشند، تولید مثل آن ها درون خانوادگی می شود که بر روی حیات وحش متولد شده تاثیرگذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: اما زمانیکه حیات وحش با ایجاد کریدور بتوانند به راحتی تردد و رفت و امد کنند، تنوع زیستی بهتری به وجود خواهد آمد.

این مقام مسئول بیان کرد: در حال حاضر این کریدور در استان وجود دارد و مناطق تحت حفاظت قرار دارند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حفاظت محیط زیست خراسان شمالی حفاظت مناطق ارتقای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پست خدمات سفر‌های نوروزی در پارک باباامان بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح گفت: عزم و اراده همه مسئولان، فراهم کردن بستر خدمت به زائران امام رضا (ع) در سرزمین باب الرضا و مسافران نوروزی باشد.

حسین نژاد ماندگاری مسافران را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: خدمت به مسافران نوروزی و ایجاد خاطرات خوش برای آنان، چه بسا موجب ماندگاری مسافران نوروزی در استان و رونق سرمایه گذاری خواهد شد.

محمدرضا حسین نژاد افزود: هلال احمر خراسان شمالی پیشتاز خدمت در حوزه‌های بشر دوستانه است و با پیگیری‌های بنیادین نماینده استان که خود از نیرو‌های هلال احمر است، به اعتلای هلال احمر استان انجامیده است. 

وی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بر موضوع ماندگاری مسافران برای سال جدید همچون سال گذشته موفق عمل کنیم و این مهم با کمک دستگاه‌های متولی رخ خواهد داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: قرار است علاوه بر فضای دوستدار کودک، در این پست نوروزی، خدماتی از قبیل تست فشار خون، تست قند خون و نوار قلب بیماران و مسافران، در غرفه‌های ویژه، آموزش‌های ویژه بهبود رفتار‌های ترافیک ساز ارائه شود. 

محبان افزود: ۱۰۰۰ نفر از اعضای هلال احمر در ایام نوروز به ارائه خدمات می‌پردازند. 

مدیر کل امور عشایری استان هم از راه اندازی ۱۳ سیاه چادر با برنامه‌های ویژه و نوروزگاه در استان خبر داد که می‌تواند در ارائه آداب و رسوم و سنت‌ها و ایجاد شور و نشاط و لحظات خوش برای مسافرین نوروزی موثر باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح پست خدمات سفر‌های نوروزی در پارک باباامان بجنورد
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی خراسان شمالی به دامداران مناطق کم برخوردار
  • ۶ ایستگاه سلامت نوروزی در خراسان شمالی راه اندازی شد
  • فعالیت ۲۱ پایگاه در طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر خراسان‌شمالی
  • چالش‌ها و خطرات ورود گونه‌های جانوری از مناطق حفاظت شده به پایین دست
  • هواشناسی خراسان شمالی نسبت به بارش شدید باران هشدار داد
  • هشدار نارنجی هواشناسی خراسان شمالی با احتمال وزش باد شدید
  • «درکش و هاور» سرزمین جنگل‌های سبز بلوط در خراسان شمالی
  • پویش «مسیر سبز به ایران پاک» در خراسان شمالی اجرایی می‌شود
  • خسارت ۳۳ میلیاردی به محیط زیست خراسان‌شمالی