Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:42:04 GMT

عطایی: با سرویس و دفاع روی تور تونس را شکست دادیم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۹۶۸

عطایی: با سرویس و دفاع روی تور تونس را شکست دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز عطایی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل تیم تونس در اولین مسابقه از رقابت های جوانان جهان گفت: بازی خوبی مقابل تونس انجام دادیم. عملکرد بازیکنان ما به گونه ای بود که توانستند مقابل تونس به یک پیروزی مقتدرانه برسند. البته تونس قهرمان آفریقا بود و تیم ضعیغی نیست اما بازیکنان ما با سرویس و دفاع روی تور اجازه ندادند کار تیمی تونس شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا پیش بینی می‌کرد که تیم ایران بتواند تیم تونس را مقتدرانه شکست دهد، گفت: پیش بینی چنین بازی مقتدرانه‌ای را می‌کردیم چون تیم خودمان را می شناسیم و به توانایی‌های بازیکنانمان واقف هستیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در مورد اینکه از ست دوم بازیکنان نیمکت نشین وارد بازی شدند، اظهار داشت: از گیم دوم سعی کردم به بازیکنان اصلی استراحت بدهم و فکر می کنم فرصت خوبی بود تا بازیکنانی که روی نیمکت بودند هم با فضای مسابقات آشنا شوند.

وی در پایان درباره بازی بعدی ایران که مقابل روسیه خواهد بود، خاطرنشان کرد: روسیه تیم قدرتمندی است و بازی این تیم مقابل چک را هم تماشا می کنیم تا بیشتر با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شویم. اگر بتوانیم روسیه را شکست دهیم صعودمان به مرحله بعدی قطعی می شود. نمی توانم پیش بینی کنم چه نتیجه ای در بازی ایران و روسیه کسب می شود اما قطعا بازی سختی خواهیم داشت.

کد خبر 4670066 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال بهروز عطایی تیم والیبال جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد