Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان نسبت به سیر صعودی یا نزولی دمای هوا در خوزستان گفت: انتظار می‌رود از اوایل هفته آینده به بعد شاهد وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در استان خوزستان باشیم. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراهواز، درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان تا 24 ساعت آینده کمی تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه و در مناطق جنوب غربی و غربی و مرکزی گاهی وزش باد قابل ملاحظه و گرد و غبار موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نسبت به سیر صعودی یا نزولی دمای هوا در خوزستان بیان کرد: انتظار می‌رود از اوایل هفته آینده به بعد شاهد وقوع دماهای 49 درجه و بالاتر در استان خوزستان باشیم.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: امشب تا اوایل صبح در شهرستان‌های ساحلی همچون هندیجان و بندرماهشهر افزایش رطوبت مورد انتظار است.

زاهدان| هشدار درباره افزایش سرعت وزش بادهای 120 روزه و گرمای 50 درجهگرمای هوا سبب کاهش ساعت اداری در ادارات خوزستان شدگرمای شدید در راه ایلام؛ دمای مناطق گرمسیر به بیش از 50 درجه می‌رسد

وی گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده وزش بادهای متوسط تا شدید در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی استان تا پایان هفته جاری به ویژه امروز است.

سبزه‌زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته شوش با 46.3 و امیدیه با 25.1 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به 42.6 و حداقل نیز به 29 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای افزود: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وی همچنین گفت: در این مدت پدیده مه برای شب و صبح پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۵ درجه سلسیوس و تالش با دمای ۲۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است