Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:22:11 GMT

بازیکن اخراجی پرسپولیس به استقلال می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۱۸۵۰

بازیکن اخراجی پرسپولیس به استقلال می‌رود؟

شایان مصلح در لایو اینستاگرامش خبر از پیوستن به تیم جدیدش داشت.

به گزارش مشرق، با نظر گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس، شایان مصلح و سروش رفیعی از پرسپولیس جدا شدند. شایان مصلح در لایو اینستاگرامش گفت: شاید به تیمی بروم که شما دوست نداشته باشید، تیمی که رقیب سنتی شما باشد.»

این صحبت های مصلح خبر از پیوستن او به استقلال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح پیش از پیوستن به پرسپولیس از استقلال هم پیشنهاد داشت.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان

به گزارش ورزش سه، این بازیکن جوان که تیمش امروز مقابل سپاهان بازی خواهد کرد، درباره این مسابقه گفت: فصل سختی را پشت سر می‌گذاریم، اولین سالی است که در لیگ دسته اول حضور دارم و شرایط سخت افزاری متفاوتی با تیم های لیگ برتر دارند سال ها در آکادمی و تیم بزرگسالان فولادخوزستان حضور داشتم و با امکاناتی که در اختیار داشتیم تمرینات حرفه ای را پشت سر می‌گذاشتم ولی این فصل امکانات اولیه تمرین را هم نداریم. البته فوتبال است و این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ می‌دهد، حتی در تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان هم این چنین بی پولی و سختی هایی را نداشتم اما برای آینده خود تلاش می‌کنم و قصد دارم فصل بعد به لیگ برتر بازگردم، در حال حاضر ۲۳ سال دارم و اولین سال بزرگسالان من محسوب می‌شود به آینده امیدوار هستم.

بازیکن سابق تیم ملی امید درمورد بازی با سپاهان بیان کرد: بالاخره سپاهان پر مهره ترین تیم حال حاضر ایران است و بازی با این تیم سخت است. مربی خارجی با کیفیتی دارند که هر بازیکنی در هر تیمی را زیر نظر می‌گیرد و نمونه مهمش جذب عیسی مرادی از لیگ یک بود، تیم سرعتی و بسیار تاکتیک پذیری هستند ولی ماهم توسط کادرفنی مان این تیم را آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌دانیم. قطعا در این بازی بزرگ دوندگی بالا می‌خواهد و برای مهار ستاره های سپاهان باید بیشتر از تیم حریف دوندگی داشته باشیم. بچه های ماهم بجز مسائل مالی از نظر ذهنی آماده یک بازی زیبا و در شان فوتبال خوزستان هستیم و می‌خواهیم خود را ثابت کنیم.

مهاجم فصل قبل نفت آبادان درخصوص آخرین وضعیت استقلال گفت: تمرینات منظمی را در این یک هفته پشت سر گذاشتیم و باتوجه به لغو بازی مان مقابل فجر استراحت لازم را داشته ایم و برای ارائه یک بازی هوادار پسند و در انتها کسب نتیجه لازم و صعود به مرحله بعد وارد مسابقه می‌شویم . بچه ها به این باور رسیده اند که می‌توانیم سپاهان را شکست دهیم، ترکیب تیم ما متشکل ازبازیکنان باتجربه و جوانان خوزستانی است. ما سال ها در فولادخوزستان بازی کرده ایم و تجارب بازی های بزرگ را داریم و از لحاظ فردی هیچ تفاوتی با تیم حریف نداریم و از هواداران عزیز خوزستانی می‌خواهیم ما را در این بازی تنها نگذارند و یار دوازدهم ما باشند چون حضورشان در ورزشگاه برای ما دلگرمی محسوب می‌شود.

نامداری درخصوص عملکرد خود چنین گفت: در این فصل در تمامی ۲۸ مسابقه به صورت فیکس برای تیمم به میدان رفتم و توانستم پنج پاس گل و دو گل برای استقلال به ثمر برسانم و در بازی های آینده به دنبال ارتقا آمار فردی هستم تا فصل بعد مجدد به لیگ‌برتر بازگردم.

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت