Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:44:36 GMT

تکلیف کی‌روش مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۱۹۱

تکلیف کی‌روش مشخص شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه قرارداد استنلی کی‌روش برای فصل آینده تمدید شده است، گفت: با اوساگونا هم مذاکره کرده بودیم ولی اولویت امیر قلعه نویی، کی‌روش بود.

به گزارش مشرق، مسعود تابش درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان گفت: مدتی بود که با استنلی کی روش در مذاکره بودیم. کریستین اوساگونا هم دیگر گزینه ما بود که مذاکراتی با این بازیکن داشتیم ولی چون اولویت کادر فنی و امیر قلعه نویی کی روش بود، در نهایت با این بازیکن برزیلی به توافق رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تابش: یا باید خودم را بکشم یا وحید امیری را

وی افزود: قلعه نویی هم اوساگونا را قبول داشت و هم کی روش را ولی نظر اولش روی کی روش بود چون با این بازیکن کار کرده بود. به همین خاطر حضور اوساگونا در سپاهان منتفی است. در این پست سجاد شهباززاده و علی قربانی را هم داریم که می توانند در مواقع لزوم به تیم کمک کنند.

تابش تاکید کرد: تیم ما فردا پنجشنبه برای برپایی اردوی آماده سازی راهی ترکیه می شود. کی روش هم در آستانه پدر شدن است و احتمالاً یکشنبه یا دوشنبه هفته بعد در ترکیه به تیم ما اضافه می شود. کی روش می گوید خودش تمرینات انفرادی داشته و از نظر بدنی چندان عقب نیست.

مدیرعامل سپاهان در خصوص اینکه امیر قلعه نویی در مصاحبه ای عنوان کرده بود یک باشگاه ایرانی مبلغ ۹۰۰ هزار دلار به کی روش پیشنهاد داده است، اظهار کرد: بحث مبلغ را نمی دانم. کی روش از اول علاقه داشت در سپاهان بماند و این علاقه از سمت ما هم وجود داشت. به هر حال ما با قیمت مناسبی قرارداد این بازیکن را تمدید کردیم.

تابش درباره احتمال جذب بازیکنان مازاد پرسپولیس و استقلال یادآور شد: ما یکی دو بازیکن دیگر می خواهیم و ممکن است نفرات جدیدی بگیریم. این کار هم با نظر کادر فنی انجام می شود اما اسم باشگاه و بازیکن را نمی آورم. باید ببینیم چه پیش می آید. سعی می کنیم بازیکنان مدنظر کادر فنی را بگیریم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو فوتبال کی روش استنلی سپاهان قرار داد مسعود تابش مدیر عامل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد