Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامحسین دغاغله در سفر به استان همدان و در نشستی با مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالا به بررسی مسائل حمل و نقل کالای شهرستان اسدآباد پرداخت و اظهار داشت: در راستای تسهیل امور حمل و نقل کالا در شهرستان ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا صدور مجوز انتقال بارهای ترافیکی در شهرستان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور ایمنی و عدم اخلال در تردد وسایل نقلیه و حفاظت از راه و ابنیه فنی باید طول، عرض، ارتفاع و وزن وسایل نقلیه‌ای که قصد ورود به جریان ترافیکی جاده‌های کشور را دارند، منطبق با مقادیری که در مقررات حمل ونقل بار در راه‌ها، تعیین شده است، باشد.

مدیرکل دفتر حمل ‌و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: همچنین نوبت دهی مکانیزه برای بارهای کنستانتره و فولاد اسدآباد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه این نشست بر برقراری گشت های مشترک راهداری و صنوف حمل و نقل در راستای نظارت بر حمل و نقل عمومی تأکید کرد.

دغاغله در ادامه وعده پیگیری برای تخصیص و افزایش تعداد لاستیک سایز 12.24 برای استان همدان به ویژه شهرستان اسدآباد را به مسئولان صنوف حمل و نقل کالا داد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهداری دغاغله حمل و نقل ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم