Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

از انحرافات جنسی تا سرقت و مصرف مواد مخدر/  بی‌اخلاق‌ترین ارتش دنیا را بشناسید!
علیرغم دروغ پردازی‌های رژیم صهیونیستی درباره نظامیان خود، انحرافات جنسی، مصرف مواد مخدر و خشونت کور در بین نظامیان اسرائیلی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات راوی یک مستند جنجالی از گیر افتادن در منطقه ممنوعه / بهترین کار فرار بود!
با محمد دلاوری، راوی «متولد اورشلیم» درباره این مستند حرف زده‌ایم؛ مستندی که این روز‌ها حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده است.

بازداشت زنی که در قالب خدمتکار طلا‌های مردم را به سرقت می‌بُرد/ این بار اگر آزاد شوم پرستار خانه خواهم شد
سرنوشت شوم زن جوان با آزادی از زندانزن جوان که به خاطر یک بار زندان رفتن و بدهکاری میلیونی دست به سرقت های سازمان یافته می‌زد سرنوشت تکان‌دهنده‌ای دارد.

۳۵ پنالتی فراموش‌ناشدنی و شوکه‌کننده تاریخ فوتبال + فیلم
در این مطلب ویدئویی جالب از پنالتی های ماندگار و تماشایی دنیای فوتبال مشاهده خواهید کرد.

معمای مرکل و رعشه‌های ناتمام/ لرزش بدن صدراعظم آلمان او را به ترک قدرت وا می‌دارد؟
این روزها لرزش بدن صدراعظم آلمان توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

عدم واریز یارانه شب گذشته برای برخی شهروندان به علت آغاز حذف پردرآمد‌ها بود؟
یارانه تیر ماه در حالی شب گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که برخی آن را دریافت نکردند؛ جریانی که احتمال حذف یارانه‌بگیران را براساس تکلیف قانون بودجه تقویت کرده است.

گفت‌و‌گویی شنیدنی با شایان مصلح/من از اول مذهبی بودم و با این حرف‌ها دنبال نون و نوا نیستم/هم‌تیمی‌ام مرا زد اما سکوت کردم + فیلم
گفت‌و‌گویی شنیدنی با شایان مصلح/من از اول مذهبی بودم با این حرف‌ها دنبال نون و نوا نیستم/هم‌تیمی‌ام مرا زد اما سکوت کردم + فیلممصاحبه ای جالب با شایان مصلح این بازیکن سرشناس را از نظر می‌گذرانید.

حقایقی از ماجرای ناپدید شدن غول نفتی ملکه در تنگه هرمز!
در مطلب زیر مروری بر روایت‌های مختلف از ناپدید شدن نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز داریم.

گران‌ترین کشورهای اروپایی برای زندگی را بشناسید
طی بررسی‌های صورت گرفته هزینه‌های زندگی در کشور‌های شمالی و غربی اروپایی به طرز محسوسی بیشتر از هزینه‌های زندگی در کشور‌های شرقی و جنوبی بوده است.

زیر و بم منطقه فوق سری «۵۱» در آمریکا/ تلاش شهروندان برای ورود به نقطه‌ای مرموز که طبق ادعا‌ها پایگاه موجودات فرازمینی است!
نیروی هوایی آمریکا از مردم خواسته تا از نزدیک شدن به منطقه سری ۵۱ در ایالت نوادا خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، رئیس حزب قوات لبنانی در اظهاراتی بدون توجه به تجاوزات دائمی رژیم صهیونیستی علیه اراضی لبنان و همچنین اشغال بخش هایی از این کشور از سوی صهیونیست‌ها مدعی شد: نبرد حزب الله با اسرائیل به لبنان آسیب رسانده است

وی در ادامه بدون اشاره به واقعیت های آشکار در جنگ اخیر مدعی شد: این جنگ (عملیات های حزب الله) بدون تأثیری بر حمله اسرائیل به نوار غزه به لبنان آسیب زد!

اظهارات جعجع در شرایطی مطرح شده است که وی واقعیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را در نظر نگرفته است، از سوی دیگر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اخیرا در اظهاراتی تاکید کرده بود که عملیات های مرزی حزب الله نقش فوق العاده بر تحولات غزه به ویژه نبرد زمینی آن داشته و موجب شده تمرکز ارتش رژیم صهیونیستی کاملا بر هم بخورد.

جعجع که در گذشته روابط مساله داری با صهیونیست ها داشته و حتی در پرونده هایی به فعالیت علیه منافع ملی لبنان متهم است، در ادامه گفت: حزب‌الله باید از مناطق مرزی با اسرائیل عقب‌نشینی کند و ارتش لبنان باید در تمام این نقاط مستقر شود!

این در حالی است که در شرایط کنونی میان ارتش لبنان و مقاومت اسلامی حزب الله روابط بسیار نزدیکی و برادرانه ای برقرار است و این دو نیروی نظامی به عنوان دو رکن مهم معادله طلایی «ملت، ارتش، مقاومت» در لبنان، همکاری تنگاتنگی در نقاط مرزی این کشور دارند.

کد خبر 6094561 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • بازداشت لیدر جنجالی سپاهان پس از توهین به زنان پرسپولیسی
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند