Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران امروز در آیین کلنگ‌زنی کارخانه‌های تهیه و تولید، فرآوری و بسته‌بندی گیاهان دارویی در رابر ضمن قدردانی از اقدام مهم دست‌اندرکاران این پروژه اظهار داشت: اینجا فقط موضوع کلنگ‌زنی نیست بلکه در درون کشور ما استعداد‌های فراوانی وجود دارد که می‌تواند در بعد اقتصادی و فرهنگی کمک‌های بسیاری به جلوگیری از معضلات موجود در جامعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر به نحو مطلوب از امکانات موجود جامعه استفاده می‌شد ما مشکل فرهنگی و اقتصادی نداشتیم، عنوان کرد: از اساس مدیریت در کشور ما برداشت غلطی شده که ما پایه مدیریت را بر مبنای نفت قرار دهیم و به توان تولید نفت، بودجه اداره کشور را تنظیم کنیم که ادامه این روند ظلم به نسل‌های آینده و کشور است.

وی اظهار کرد: ما کشور‌های زیادی داریم که از نفت بهره‌ای نبرده‌اند، اما صادرکننده صد‌ها ماده دیگر با تراز مالی هنگفت هستند و مدیریت کشور ما باید بر این اساس باشد که کسی بخش‌های زمین‌مانده بالقوه را به فعلیت برساند.
تا وقتی ثروت‌های عظیم را احیاء نکنیم مشکلاتی خواهیم داشت

سردار سلیمانی بیان کرد: تحریم‌ها می‌تواند برای ما فرصت باشد که بتوانیم به لطف خداوند بودجه کشور را از نفت رهایی و به‌عنوان پشتوانه اصلی برنامه‌ریزی‌های زیربنایی کشور قرار دهیم، ما تا وقتی که ثروت‌های عظیمی که در این مرزوبوم به ودیعه گذاشته شده را نتوانیم احیاء کنیم مشکلاتی خواهیم داشت.
باید روش‌های مدیریتی را عوض کنیم

وی با اشاره به اینکه باید روش‌های مدیریتی را عوض کنیم، گفت: اگر ما بخواهیم زیرمجموعه یکی از گیاهان دارویی مثل شیرین‌بیان که در این منطقه به وفور یافت می‌شود را فراهم کنیم به بیش از ۱۰ کارخانه فرآوری نیاز دارد که منطقه را غنی کرده و قطبیت پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد: مردم این منطقه نیازمند آموزش هستند و باید به‌نوعی مشارکت داده شوند که با همکاری مردم، امام جمعه و مسئولان هرچه سریعتر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد و زمینه اشتغال افراد جویای کار فراهم شود.

سردار سلیمانی همچنین این منطقه را مستعد پرورش دام اصلاح نژاد شده عنوان کرد و افزود: احداث یک کارخانه شیر در این منطقه نیز ضروری است و به اقتصاد منطقه کمک خواهد کرد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار سلیمانی تحریم ها نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در یک گفت وگو به مناسبت روز خلیج فارس، اظهار کرد: روز ۱۰ اردیبهشت روز پایان اشغال ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است. پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا ۱۶۲۲ در خلیج فارس بودند. عمیق‌ترین آب‌ها در ساحل خلیج‌فارس و بهترین آبراه‌ها در سمت ایران قرار دارد. ما ۱۳۷۵ کیلومتر ساحل داریم و این‌ها اهمیت ذاتی خلیج فارس است.

وی ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد و ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در این منطقه قرار دارد. به لحاظ امنیتی این منطقه بسیار مهم است و ما بارها پیام صلح و دوستی داده‌ایم. ما دنبال برقراری امنیت تنگه هرمز هستیم و امنیت تردد روزانه ۸۳ کشتی که از این تنگه عبور می‌کنند را برقرار کرده‌ایم. امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، امنیت، برادری و دوستی است. بیگانگان مخل امنیت منطقه هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این منطقه راهبردی و اقتصادی بوده و برای ما و همسایگان مهم است، تصریح کرد: خارجی‌ها دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع در منطقه و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. این ها به دشمن‌تراشی نیاز دارند، در حالیکه ما دنبال امنیت هستیم. این‌ها که از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند، دنبال امنیت نیستند. ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشورهای مسلمان منطقه داده و بر منافع دو جانبه با کشورهای منطقه تاکید کردیم.

دریادار تنگسیری در پایان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر توسعه دریامحور کشور، گفت: مسئولان باید فرمان رهبری را عملی کنند. از سویی باید جوانان را با دریا و جزایر آشنا کنیم. ما در همین راستا راهیان نور دریا را از سال ۹۰ آغاز کرده‌ایم.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد