Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@18:12:30 GMT

شایان مصلح در آستانه تصمیم جنجالی؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۱۰۲

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح که بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس، در پایان لیگ قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با نظر باشگاه تمدید کرد، در نهایت در لیست مازاد قرار گرفت و اردوگاه سرخپوشان را در ترکیه ترک کرد.


این بازیکن دقایقی پیش در گفتگو با هواداران تیم سابقش در لایو اینستاگرامش صحبت‌هایی مطرح کرد که حواشی زیادی در پی داشته است؛ مصلح مدعی شد شاید مجبور شود تصمیمی بگیرد که زیاد به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیاید و تیم آینده‌اش چندان موردعلاقه این هواداران نباشد و رقیب سنتی آنها محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اظهارات باعث شد تا همه تصور کنند او به دنبال حضور در استقلال است، خصوصا اینکه این تیم در سمت چپ دفاعی خود امید نورافکن را از دست داده و با آرمین سهرابیان نیز قطع همکاری کرده است.


با این حال شنیده می‌شود مصلح از پدیده شهر خودرو و همچنین سپاهان نیز پیشنهاد دارد و باید دید در نهایت تصمیم او برای فصل آینده چه خواهد بود.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند

رئیس باشگاه بارسلونا حامی اصلی ژاوی است و با تصمیم او بود که این سرمربی در بارسا ماندنی شد. 

طرفداری | همان طور که از چند روز قبل انتظار می رفت، ژاوی تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند. خوان لاپورتا و ژاوی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند تا در مورد دلایل این تصمیم بزرگ و تاثیرگذار در باشگاه، صحبت کنند. 

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

صحبت های خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در ادامه می خوانید:

خوشحالم اعلام کنم که ژاوی به عنوان سرمربی تیم اصلی بارسلونا به کارش ادامه خواهد داد. او پیش از این صحبت‌هایی در مورد جدایی مطرح کرده بود، اما دیروز علاقه خود به پروژه و تیم را به من ابراز کرد. می خواهیم به روند کسب موفقیت ادامه دهیم و به یک تیم رقابتی تر تبدیل شویم. برای بهبود اوضاع تغییراتی اعمال خواهد شد. ثبات، اصلی اساسی در پروژه‌های موفق و به‌ویژه برای این پروژه است.

ژاوی همیشه به فکر منفعت بارسلونا است

سرمربی ما هنگام تحلیل مسائل، همیشه به منفعت بارسلونا فکر می کند. این که ژاوی ادامه می‌دهد، خبر فوق‌العاده‌ای است. تیمی که داریم و در حال تثبیت شدن است، با بازیکنان بسیار جوان که به این ثبات نیاز دارند. ژاوی یک الگو برای بازیکنان جوان است و این را می‌توانیم ببینیم. امروز به‌طور ویژه ای خوشحالم. هیئت مدیره با حداکثر آرا از این تصمیم حمایت کرده‌اند. 

امسال به اهدافمان نرسیدیم

ژاوی از اعتماد کامل هیئت مدیره، کمیسیون ورزشی و هواداران بارسلونا برخوردار است. امروز روز خوبی برای بارسلونا است زیرا ثبات پروژه‌ای را حفظ می‌کنیم که فکر می‌کنیم حتی از این هم بهتر خواهد شد. سال گذشته سوپرجام و لیگ را به دست آوردیم که در سخت‌ترین زمان به دست آمدند. امسال به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم، هفته گذشته ضربه ای بود به اهدافی که داشتیم. اما متقاعد شده‌ایم که این بهترین تصمیم است و به باشگاه ثبات می‌دهد. به بارسا و به این پروژه که ارزشش را دارد، ایمان داشته باشید. داشتن نیروی انسانی باکیفیت و دانش ژاوی افتخار است.  

هواداران هیجان زده هستند

مدیریت ورزشی و سرمربی برای پیشرفت تلاش خواهند کرد، اما من در مورد تغییرات صحبت نخواهم کرد. آنها هستند که تصمیم می گیرند چه کاری باید انجام دهند. ثبات پروژه برای موفقیت ضروری است. اتحاد در حال حاضر، آینده و یک رختکن متحد چیزهایی است که نیاز داریم. علاوه بر این، هواداران هیجان زده هستند. مدت زیادی بود که آنها را تا این حد هیجان زده ندیده بودم. از هواداران بارسلونا می خواهم که به پروژه باشگاه ایمان داشته باشند. 

در حال تلاش برای کاهش دستمزدها هستیم

ژاوی قبلا گفت که حاضر است دستمزد یک سال آخر قراردادش را به باشگاه ببخشد. او بارها علاقه اش به بارسلونا را اثبات کرده است. ژاوی با عزت نفس رفتار کرده و هیچ وقت طمع نکرده است. ما در تلاش هستیم تا به قانون ۱:۱ برسیم و بتوانیم بازیکن جذب کنیم. چند روز پیش لالیگا به خاطر تلاش هایی که برای کاهش دستمزد انجام می دهیم به ما تبریک گفت. در پایان این فصل ما برای رسیدن به ۱:۱ تلاش می کنیم. آنها تصمیم خواهند گرفت که آیا می توانیم بازیکن جذب کنیم یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!