Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@20:47:00 GMT

هلاکت شرور مسلح و شهادت ۲مامور انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۱۹۲

هلاکت شرور مسلح و شهادت ۲مامور انتظامی

به گزارش اقتصادآنلاین، ظهر روز گذشته مامورین پلیس فنوج در استان سیستان و بلوچستان برابر دستور مقام قضایی برای دستگیری متهمی که باعث شرارت های مختلف اعم از تیراندازی در سطح شهر بود اقدام می کند .

در این درگیری مسلحانه مامورین موفق به هلاکت شرور مسلح شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اسلحه نیز کشف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بر اثر این درگیری دو نفر از مامورین پلیس فنوج به نامهای ستوان یکم قربانعلی امیدی و استواردوم امیرمختار جعفری بر اثر اصابت گلوله نیز به شهادت رسیدند .

بر پایه این گزارش، شهید امیری متاهل، اهل شهرکرد و دارای یک فرزند دختر هفت ساله بوده و شهید جعفری متاهل، اهل و ساکن شهر ساری است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان پلیس شرور مسلح ماموران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: «جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است.»
 
این آژانس نسبت به شرایط وخیم نوار غزه هشدار داد و اشاره کرد که 15 هزار و 500 زن باردار یا شیرده با محدودیت‌های شدید در دسترسی به آب و ملزومات بهداشتی مواجه هستند.
 
همچنین در شش ماه گذشته از آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه بیش از 10 هزار نفر از زنان به شهادت رسیده‌اند.
 
وزارت بهداشت غزه در آخرین آمار خود از تلفات ویرانگر تجاوزات مداوم اسرائیل اعلام کرد که تا کنون 34 هزار و 654 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که اکثر آنها زن و کودک هستند. همچنین 77 هزار و 908 نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • شهر قم غرق در عزا و ماتم شهادت رئیس مذهب جعفری+ فیلم و عکس
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • گلستانی‌ها در سوگ صادق آل محمد زیر باران عزادارای کردند
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت