Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:52:59 GMT

100درصد تسهیلات روستایی شرق مازندران جذب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۳۳۵

100درصد تسهیلات روستایی شرق مازندران جذب شد

اصغری گفت: 100درصد تسهیلات روستایی شرق مازندران در سال گذشته جذب شد.

به گزارش ایلنا، کامران اصغری در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان مازندران در نکا افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال در بخش های مختلف و در سرفصل های متفاوت از برنامه های مهم ما است.

وی بیان داشت: ایجاد مشاغل خانگی، خوداشتغالی، اشتغال روستایی و خرد از موارد مهم در اشتغال است که با قوت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در بخش مشاغل خانگی امسال با کاهش اعتبارات روبرو بوده ایم و اعتبارات از 28میلبارد و 400 میلیون تومان به 5میلیارد و 800 میلیون تومان کاهش یاقته است.

اصغری افرود: اداره کار در بخش جذب نیرو در واحدهای تولیدی اختیارات کمی دارد و بیشتر جذب نیرو از قبل و بعد انقلاب در نیروگاه و سیمان و... انجام و دخالت مدیران در جذب نیرو کم بوده است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات دکل بندان و دغدغه های مردم و مسوولان اظهار داشت: بیمه مشاغل سخت و زیان آور شامل حال دکل بندان شده و بیمه این افراد هم تحت نظر شرکت تعاونی دکل بندان انجام می شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان مازندران اشتغال انقلاب ایجاد اشتغال رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند

مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک حادثه ریزش منزل مسکونی در پیشوا خبر داد.

اصغری در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز ۱۵ اردیبهشت ماه مبنی بر تخربب منزل مسکونی واقع در محله «کهنک» به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا عنوان کرد: با حضور آتش نشانان و انجام اقدامات ایمنی در محل مشخص شد سازه منزل از نوع تیر چوبی بوده که بر اثر بی احتیاطی ساکنین تخریب کامل شده بود.

وی بیان کرد: طی این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل مصدوم و جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند.‌

اصغری افزود: این حادثه تلخ، ضرورت رعایت نکات ایمنی در منازل را بیش از پیش یادآور می‌شود و از همه مردم تقاضا می‌شود که با دقت و احتیاط کامل هرگونه اقدامی را در منزل انجام دهند.

کد خبر 6096532

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند