Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@14:47:24 GMT

واکنش پزشکی قانونی به یک ادعا درباره نجفی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۸۶۸

پزشکی قانونی استان تهران درباره ادعای وکیل محمدعلی نجفی در دادگاه روز گذشته مبنی بر اینکه جلسه کمیسیون پزشکی این پرونده شبانه برگزار شده است، پاسخ داد.

به گزارش صدای ایران از میزان، قادی‌پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پاسخ به ادعای مطرح شده در مورد زمان تشکیل کمیسیون پزشکی اظهار کرد: اظهار نظر پزشکی قانونی بنا بر در خواست مرجع قضایی انجام و در مواردی که لازم باشد شخص معرفی شده به پزشکی قانونی از لحاظ روحی، جسمی، بررسی مواد مخدر، روانگردان و دارو‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا مشخص شود فرد تحت تاثیر عوارض دارو و در زمینه اختلال روحی و روانی جرمی را انجام داده است یا خیر؟

وی افزود: این امر نیز کاملاً علمی و در فرآیند بررسی پرونده و در جهت احقاق حق انجام میشود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در ادامه عنوان کرد: کمیسیون آقای نجفی نیز بنا بر درخواست مرجع قضایی و در ساعت اداری و با استفاده از کارشناسان متخصص روانپزشکی و پزشکی قانونی انجام شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نجفی میترا استاد پزشکی قانونی صدای ایران ایران صدا ایرانصدا ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱

امتداد - بانک مرکزی بنابر ثبت سفارش‌ها و اعلام اولویت‌ها و نظر وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، در طول سال ۱۴۰۲ برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت کرد که از رشد ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ برخوردار است. همچنین تامین ارز کالاهای اساسی و دارو در ۳۴ روز گذشته از مرز ۶۳۶ میلیون دلار گذشت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۱ حدود  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از  ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن ( ۱۴۰۱ ) از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است. 

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱