Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:31:22 GMT

پلیس به مطالبات مردم پاسخ دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۹۶۳

پلیس به مطالبات مردم پاسخ دهد

به گزارش پنجشنبه ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در جمع کارکنان یگان ویژه خراسان شمالی اظهار داشت: برنامه ریزی راهبردی بر مبنای فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب ضرورتی اساسی و راهبردی محوری در عرصه خدمت به مردم است و بر این اساس امنیت اجتماعی به عنوان مهم‌ترین شاخصه امنیت در عرصه ملی باید مورد توجه جدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت و پشتیبانی مردم را لازمه تحقق امنیت در عرصه‌های مختلف خواند و با بیان اینکه تقویت نیروی انتظامی، تقویت ملی را به دنبال دارد، افزود: بی تردید همگان باید همواره به پاس تلاش‌های شبانه روزی پلیس در ایجاد امنیت، قدردان وجود یک پلیس خدمتگزار در جامعه اسلامی باشند.
امام جمعه بجنورد با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی وقفه کارکنان نیروی انتظامی در عرصه ایجاد نظم و امنیت در سطح استان، امنیت را زیربنای اصلی توسعه اقتصادی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: بی تردید بخشی از امنیت امروز کشور را مدیون تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی هستیم، که این مهم ارمغان آور پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف بوده است.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به رسالت خطیر و مأموریت حساس نیروی انتظامی در تولید، تأمین و حفظ امنیت فردی و اجتماعی اظهار داشت: پلیس با تلاش جهادی و احساس مسئولیت ویژه به خوبی از عهده انجام این مأموریت برآمده و طعم امنیت و آرامش را به کام مردم شیرین کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با تاکید بر رعایت اخلاق و رفتار اسلامی در انجام مأموریت‌های پلیس گفت: اخلاق مداری و رفتار اسلامی رمز موفقیت پلیس در روند برقراری امنیت اجتماعی است.
۷۱۸۵/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران