Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@00:23:53 GMT

ملاقات مادر و دختر پس از ۳۰ سال جدایی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۲۱۰

ملاقات مادر و دختر پس از ۳۰ سال جدایی +عکس

ایران آنلاین: مادر و دختر چینی که مدت ۳۰ سال از یکدیگر جدا شده بودند روز گذشته در استان سیچوان همدیگر را در آغوش گرفتند.

به گزارش  میرر، دختر ۳۳ ساله چینی در سال ۱۹۸۹ میلادی هنگامیکه تنها ۳ سال سن داشته از مادر و خانواده اش ربوده و به خانواده دیگر یدر ۸۰۰ مایلی خانه اش فروخته شده است.

بنا بر اخبار رسیده پدر و مادر این دختر مدت ۳ دهه به دنبال فرزند گم شده خود گشته اند و در نهایت او را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در سال ۱۹۸۹ میلادی متهم مردی ۶۸ ساله بوده که به عنوان کارگر مزرعه در خانه پدری این دختر کار می‌کرد و پس از ربودن وی موفق به فرار و فروش «این زو» شده است.

«این زو» در این باره می‌گوید، قصه یافتن پدر و مادر واقعی ام زمانی آغاز شد که خانواده ام بیان کردند که پدر و مادر واقعی ام نیستند و ۳۰ سال پیش مرا به عنوان فرزند خریداری کرده اند سپس در سال ۲۰۰۹ میلادی با خواندن یک مقاله خبری در این ارتباط منتشر شد و یک زوج اعلام کردند که مدت ۳۰ سال است که به دنبال فرزند ربوده شده شان هستند و با انجام آزمایش‌های دی ان‌ای در نهایت این دختر چینی پس از ۳۳ سال موفق به پیدا کردن پدر و مادر واقعی اش شده است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: آدم ربایی فرزند گم شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری