Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آخوندی کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام مطلب بالا افزود: براساس نقشه های پیش یابی تا اوایل هفته استقرار توده هوای گرم را در سطح منطقه همچنان شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی همچنین گفت: طی روزهای گذشته بیشینه دمای هوا در قزوین، تاکستان و بوئین زهرا از ۴۰ درجه سانتگیراد بالای صفر عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این مدت همچنین وزش بادهای نسبتا شدید در اواخر وقت هر روز دور از ذهن نخواهد بود.

آخوندی گفت: از اواخر وقت امروز (جمعه) ابرناکی شدن آسمان و احتمال رعد و برق نیز پیش بینی می شود و برای فردا شنبه آسمانی صاف تا کمی ابری به همراه وزش بادهای نسبتا شدید پدیده غالب جوی استان قزوین خواهد بود.

وضعیت جوی استان قزوین را ۱۰ ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، ۳۳ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۹ ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.   وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال هیا بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.   کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است