Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: دلیل تعلل در اعزام سهراب مرادی برای پیگیری مصدومیتش به آلمان را نمی دانم.به گزارش بلاغ، داود باقری در گفت‌وگو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با خبرنگار درباره شرایط سهراب مرادی برای پیگیری روند مصدومیتش در اعزام به آلمان گفت: متاسفانه با وجود اینکه تاکید بر این بود که این سفر با اصرار من و دکتر امینی هرچه زودتر انجام شود تا فرصت و زمان را از دست ندهیم، اما دلیل این تعلل را نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاید اگر این فرصت را از دست بدهیم دیگر نتوان کاری کرد. همان‌طور که پیش از این گفتم سرعت در رسیدگی به این مصدومیت حرف اول را می‌زند و اگر زمان را از دست بدهیم آسیب‌دیدگی مزمن خواهد شد و شاید عملا روند درمانی تاثیرگذاری لازم را نداشته باشد. به همین دلیل است که اصرار ما به انجام به‌موقع این سفر است، اما دلیل و علت این تعلل را نمی‌دانم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در اعزام قبلی بلافاصله دستور داد و دو سه روزه این کار انجام شد. نمی‌دانم آیا این تعلل به خاطر بروکراسی اداری است یا مسائل دیگر، اما نگرانیم این فرصت از دست برود چون اگر آسیب‌دیدگی مزمن شود، شاید نتوان کاری را که حالا می‌توان انجام داد در آینده نیز بتوان انجام داد و تاثیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گذار باشد.

باقری با بیان اینکه دکتر امینی هم مشغله‌های خودش را دارد و در آینده نزدیک سفری در پیش دارد و شاید در آلمان نباشد، گفت: با همکاری و تعصبی که دکتر امینی نسبت به ایران دارد تمام امکانات و پزشک متخصص فراهم شده است و خیلی دلسوزانه پیگیر روند درمانی مرادی است. از طرفی تمام این امکانات توسط دکتر امینی به صورت رایگان فراهم شده است و هزینه‌ای برای ما ندارد. تنها هزینه و امور مربوط به اعزام به آلمان باید توسط ما انجام شود که نمی‌دانم دلیل این تعلل چیست.

به گزارش فارس، سهراب مرادی، دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان و المپیک که پیش از این در تمرینات از ناحیه کمر مصدوم شده بود، با سفر به آلمان بدون نیاز به جراحی توسط دکتر امینی درمان شد. اما چندی پیش بار دیگر در هنگام تمرینات این بار از ناحیه کتف مصدوم شد به طوری که بسیاری از پزشکان حضور او در مسابقات جهانی را از دست‌رفته  عنوان کردند. آن زمان فدراسیون وزنه‌برداری به همراه فدراسیون پزشکی ورزشی خواستار اعزام مرادی به آلمان برای درمان مصدومیت کتفش شد که صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز با این موضوع موافقت کرد. اما با وجود گذشت چندین روز همچنان خبری از پیگیری امور مربوط به اعزام مرادی نیست تا شرایط رکوردار مسابقات جهانی برای حضور در رقابت‌های پیش رو و بازگشت به میادین در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور