Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید اعتباریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان تولید این فیلم که به تازگی پروانه ساخت گرفته است، گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی به تازگی آغاز شده است و ما در حال مذاکره با بازیگران و عوامل پشت صحنه هستیم اما هنوز به قراردادی با آن‌ها نرسیده‌ایم، با این وجود فکر می‌کنم حدود ۲۰ روز دیگر فیلمبرداری این اثر را در تهران آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همه سکانس‌های «ملاقات با جادوگر» در تهران فیلمبرداری می‌شود، عنوان کرد: این فیلم یک طنز اجتماعی و روایت‌گر داستان زندگی دختری است که از ماساچوست به ایران می آید تا افرادی که از او کلاهبرداری کرده‌اند، شناسایی کند که در این بین حوادثی رخ می‌دهد.

اعتبایان عنوان کرد: ما پیش از این فیلمنامه‌ای به نام «ماساچوست» داشتیم که شورای پروانه ساخت با نام آن موافقت نکرد و از ما خواست که نام آن را تغییر بدهیم به همین دلیل ما هم نام موقت آن را «ملاقات با جادوگر» گذاشتیم که البته بد هم نیست و به فیلمنامه می‌آید اما ممکن است بعدها نام آن را تغییر بدهیم.

این تهیه‌کننده در پایان درباره وضعیت ساخت «سن پطرزبورگ ۲» گفت: این روزها پیمان قاسم‌خانی مشغول ساخت «خوب، بد، جلف ۲» است و منتظرم کارهای ساخت فلیمش تمام شود و بعد نگارش فیلمنامه «سن پطرزبورگ ۲» از سر بگیرد چراکه در حال حاضر فیلمنامه این اثر ناقص است و تنها طرحی از آن را در دست داریم و دلم هم نمی‌آید که نگارش «سن پطرزبورگ ۲» را به کس دیگری بسپارم از همین رو دوست دارم بعد از ساخت «ماساچوست» سراغ ساخت «سن پطرزبورگ ۲» برویم.

کد خبر 4667075 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان قاسمخانی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم جم اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام انرژی و توان خود را مصروف خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه کنیم.

استاندار بوشهر افزود: دیدارهای چهره به چهره، فرصت مناسبی برای شناخت بهتر و نزدیک‌تر مشکلات مردم است که معاونان استاندار و مدیران استان بوشهر و فرمانداران نیز به طور مکرر این دیدارها را باید برگزار کنند.

در این برنامه ۲۷ نفر از مردم شهرستان جم، بی واسطه و مستقیم، مشکلات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح کردند.

در این ملاقات عمومی، مشکلاتی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات بانکی، درمان، آموزش، کشاورزی و صنعتی و … مطرح و استاندار نیز خطاب به مدیران مرتبط دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.

کد خبر 6087926

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی‌خندیم
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • چرا دیگر از دیدن سریال‌های «نون. خ» و «زیرخاکی» نمی خندیم
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • همبازی شدن آل پاچینو و دن استیونز در یک فیلم ترسناک