Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه حسنی خونسار روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به رشد فعالیت انجمن کتابخانه های عمومی استان در ۱۶ شاخص اعلامی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: خوشبختانه ارتقا رتبه انجمن استان در سال گذشته از سیزدهم به چهارم کشور خود گویای رشد شاخص‌ها در این حوزه است.

وی در تشریح برخی از این شاخص‌ها، تعداد اعضای کتابخانه های عمومی را یکی از این شاخص‌ها عنوان کرد و افزود: سال گذشته ۱۰۵ درصد از تعهد در این بخش را عملی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی خونسار در ادامه به برگزاری نهمین جشنواره کتابخانه رضوی از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: این جشنواره در سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد که خوشبختانه امسال رشد چشمگیری در تعداد شرکت کنندگان داشتیم.

وی تصریح کرد: قرار است اختتامیه این جشنواره در شهرستان‌های اسلامآبادغرب، دالاهو، سنقر، هرسین، کنگاور، قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و کرمانشاه برگزار شود که مراسم اختتامیه شهرستان کرمانشاه روز ۲۷ مرداد ماه خواهد بود.

او به برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این جلسه آقای الهی تبار با تقدیر از عملکرد اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال گذشته گفت: ارتقا رتبه انجمن کتابخانه های عمومی استان از سیزدهم کشوری به رتبه چهارم کشور در سال گذشته جای تقدیر و قدردانی دارد و این نشان از فعالیت و تلاش بی وقفه مدیرکل و مجموعه کارکنان کتابخانه های عمومی استان است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه به تشریح آمار اعضای کتابخانه های استان پرداخت و گفت: اکنون حدود ۷۰ هزار نفر رسید که بر این اساس ۳.۶۳ درصد از جمعیت استان عضو کتابخانه های عمومی هستند.

حسنی خونسار با اشاره به اینکه در استان به ازای هر نفر ۲.۱۹ مترمربع فضای کتابخانه وجود دارد، افزود: تعداد کل منابع موجود در کتابخانه های عمومی استان اکنون به ۱۱ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۸۶۰ نسخه کتاب رسیده است

وی اظهار داشت: منابع بومی و ویژه اهل سنت برای کتابخانه های منطقه اورامانات استان کرمانشاه در سال ۹۷ ارسال شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۶۲۲ روستا و ۳۳ شهر دارد.

۳۰۳۳/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودروی کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان