Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- اگر به لیست ترندهای جهانی امروز توئیتر نگاهی بیندازید، متوجه هشتگی جالب در میان آنها خواهید شد که در آن کاربران توئیتر در توئیت‌هایی تهدیدآمیز قصد حذف برنامه رقیب، یعنی اینستاگرام را کرده‌اند. اما ماجرای #instagramDELETE چیست و چرا به این سرعت تبدیل به ترند شده است؟ در حقیقت بازخورد کاربران نسبت عدم نمایش لایک در اینستاگرام با هشتگ instagramDELETE رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چند ماهی می‌شود که شایعات حذف تعداد لایک‌های پست‌ها و بازدید ویدئوهای اینستاگرام در خبرها به گوش می‌رسد. حتی گفته شده بود که این قابلیت به‌طور آزمایشی در مناطقی ارائه شده است. تا امروز واکنش‌ها به این موضوع متفاوت بود و عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف آن بودند. اما حالا که این تغییر شکل جدی‌تری به خود گرفته، مخالفت‌ها با اجرای آن توسط کاربران نیز شدت بیشتری یافته است!


بامداد امروز حساب اینستاگرام در توئیتر اعلام کرد که در حال حاضر قابلیت “مخفی کردن تعداد کلی لایک‌ها و بازدید ویدئوها” برای تعدادی از افراد در کشورهای زیر در حال اجرا است:
 

استرالیا برزیل کانادا ایرلند ایتالیا ژاپن نیوزلند



اینستاگرام در ادامه عنوان کرد که قصد آنها اینست که دوستان شما تمرکز بیشتری بر روی عکس‌ها و ویدئوهایی که شما به اشتراک می‌گذارید داشته باشند نه تعداد لایکی که دریافت می‌کنید. البته قابلیت نمایش تعداد لایک‌ها هنوز برای شخص منتشر کننده محتوا وجود دارد، اما دوستان آنها نمی‌توانند تعداد را مشاهده کنند. اینستاگرام در ادامه این رشته توئیت خود گفت که امیدوار است در آینده اطلاعات بیشتری درخصوص این بدست آورد که تغییر مورد نظر چه مزایایی در تجربه کاربران در اینستاگرام خواهد داشت.
واکنش‌های منفی به تغییرات اعمال شده

استقبال از این خبر اینستاگرام در توئیتر به‌هیچ وجه آن چیزی که انتظارش میرفت، نبود. مانند همیشه که کاربران در برابر هر تغییر از خود مقاومت نشان می‌دهند، این بار نیز به همین ترتیب موجی از مخالفت با مخفی کردن لایک‌ها در اینستاگرام به راه افتاد. این اعتراضات زمینه‌سازی به راه افتادن هشتگ #instagramDELETE شد. تگی که در مدتی کوتاه توانست به لیست ترندهای توئیتر در جهان تبدیل شود.

حالا باوجود واکنش‌های منفی به تصمیم اینستاگرام مبنی بر مخفی کردن لایک‌ها و تهدید به حذف این برنامه، این امکان وجود دارد که مسئولین این شبکه اجتماعی در تصمیم خود تجدید نظر کنند. اما نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا مخفی کردن تعداد لایک‌ها و بازدیدهای ویدئو واقعاً قابلیت بدی است؟ به نظر شما کدام دسته از کاربران اینستاگرام در صورت عملی شدن این تصمیم، بیشتر از بقیه ضرر خواهند کرد؟

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | پول بده لایک کن!
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد