Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جم با بیان اینکه ۵۰ درصد چاه‌های تامین کننده آب آشامیدنی جم استیجاری است گفت:امسال ۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی جم تخصیص یافته است. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، محمد حسینی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی شهرستان جم با بیان اینکه تمامی منابع تامین کننده آب آشامیدنی این شهرستان چاه‌های آب منطقه است اظهار داشت: تنها شهرستانی که در استان بوشهر تمام منابع آب آشامیدنی آن از چاه است شهرستان جم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه 50 درصد چاه‌های تامین کننده آب آشامیدنی جم اجاره‌ای است تاکید کرد: پرداخت اوراق مشارکت نمی‌تواند تامین کننده اجاره بهای چاه‌های اجاره‌ای باشد بلکه باید به صورت نقدی پرداخت شود.

فرماندار جم با بیان اینکه سال قبل 8 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی جم تخصیص یافته گفت: این میزان اعتبار برای اجرای 9 پروژه تخصیص یافته و امسال برای اجرای 7 پروژه آبرسانی 30 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

حسینی بازسازی شبکه آبرسانی فرسوده، پرداخت شدن اجاره بهای چاه‌های استیجاری و تسریع در اجرای پروژه آب شیرین‌کن سیراف به جم را از درخواست‌های مهم مسئولان و مردم جم دانست و تصریح کرد: تنها راه حل مشکل آب آشامیدنی شهرستان جم تسریع در تکمیل و افتتاح پروژه آب شیرین‌کن سیراف به جم است که در این راستا باید تصمیمات قاطعی اتخاذ شود.

وی، با اشاره به همکاری استان تهران در اجرای طرح‌های آبرسانی جم افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تهران، معین اجرای طرح‌های آبرسانی شهرستان جم شده که این عملیات تا هفته آینده آغاز می‌شود.

فرماندار جم با بیان اینکه مردم انتظار دارند در حل مشکلات آبرسانی شهرستان جم نگاه ویژه‌ای به شهرستان جم شود خاطر نشان کرد: آنچه برای مردم و مسئولان در رفع دغدغه مهم است تسریع در اجرای طرح‌‌های آبرسانی به ویژه آب شیرین‌کن سیراف است.

حسینی، هدررفت آب از شبکه آبرسانی جم را 40 درصد دانست و تصریح کرد: این میزان هدررفت در شبکه آبرسانی انارستان 60 درصد برآورد شده است که باید اصلاح شبکه در اولویت قرار بگیرد.

وی، با بیان اینکه برای اجرای مخزن ذخیره آب ریز پیمانکار آن انتخاب شده است گفت: برای این پروژه 65 میلیارد ریال مصوب شده است.

بوشهر| مردم شهرستان جم در انتظار تکمیل طرح‌ آبرسانی سیراف به جم بوشهر| روند اجرایی بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم رضایت‌بخش نیست بوشهر|بخشی از پروژه‌های آبرسانی شهرستان جم امسال تکمیل می‌شود

 فرماندار جم با تاکید بر تامین تانکر آبرسان در شهرستان جم افزود: تانکر ابرسانی در شهرستان جم وجود ندارد که لازم است برای مواقع بحرانی یک دستگاه تانکر ابرسان در جم مستقر شود.

انتهای پیام/ ز

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم که مصمم است با تمام توان برای رفع محرومیت و آبادانی روستاها گام بردارد، جهاد آبرسانی در ۱۰ هزار روستا در کشور آغاز و این مهم به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستای کهن‌دژ افزود: بهسازی و محوطه‌سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ و همچنین نصب و راه‌اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کارهایی است که در محل آبگیر انجام شده.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اقدامات دیگر در جهت بهره‌مندی مردم کهن دژ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار را اجرای چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای یک هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون‌سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب و… دانست.

کریمی عنوان کرد: این پروژه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی و با هدف تأمین آب شرب اهالی روستای کهن‌دژ اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی روستایی را ۵۰ میلیارد ریال معادل ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روستای کهن‌دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود ۱۰۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

کد خبر 6089482

دیگر خبرها

  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم