Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نق از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی ربیعی در نشست هم اندیشی احزاب، تشکل‌ها، فعالان سیاسی، دانشگاهی و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در محل استانداری این استان اظهار داشت: افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های یادشده در منطقه سیستان سبب اشتغال شمار زیادی از افراد این منطقه و افزایش بخش درآمدی خانوارها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در بخش تخصیص اعتبارات و تسهیلات در اولویت دولت قرار دارد و برنامه‌های بسیاری در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری این استان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه چهره سیستان و بلوچستان به زودی تغییر کرده و شکوفا خواهد شد افزود: یکی از مباحث جدی در این استان توانمند سازی مردم این منطقه است.

وی یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان را فقدان گفت‌وگو دانست و بیان کرد: توجه به نهادهای مدنی و استخراج راه حل‌ها از گفتار اعضای این نهادها در برطرف کردن بسیاری از مشکلات کمک کننده است.

رئیس هیأت مدیره صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه در دوران سختی قرار داریم گفت: برای عبور از این دوران سخت نیاز به میانجی‌های اجتماعی و قوی شدن جامعه داریم.

وی ادامه داد: حدود یک هزار میلیارد تومان تا کنون وام ارزان قیمت به سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

دکتر ربیعی تصریح کرد: ۱۸ ماه نگران کننده را پشت سر گذاشته و ۲۴ ماه آینده نیز بسیار روشن و امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه هیچ دوره‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران به سختی دوران کنونی نبوده است بیان کرد: تمام مسائل و دشواری‌ها با رهبری‌های خردمندانه ولایت فقیه و همراهی دولت به راحتی حل و مرتفع خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: دشمن با برنامه از قبل تعیین شده سعی در فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و برای سه ماه بعد از آن نیز برنامه‌هایی در سر پرورانده بود.

وی با بیان اینکه امروزه هر استانی اگر خواهان رشد و تعالی است باید از تفکرات و توان نیروهای خود آن سرزمین استفاده کند اظهار داشت: سیستان و بلوچستان کانون توسعه می‌خواهد و لازمه آن داشتن یک تیم مدیریتی قوی است که خوشبختانه استاندار سخت کوش و خوش فکر این استان به همراه معاونان و مدیران توانمند تیم مدیریتی قوی و متخصص را تشکیل داده‌اند.

وی ادامه داد: همواره به سیستان و بلوچستان نگاه امنیتی بوده اکنون که شرایط این استان متغیر شده اگر خواهان بیرون راندن این تفکر از اذهان عمومی هستیم باید زندگی مسالمت آمیز مردم این استان به جوامع نمایش داده شود.

ربیعی بیان کرد: ۶ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات ارزان برای فعالیت‌های کارآفرینی ان جی اوها و کانون ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که باید به درستی از آن استفاده شود.

کد خبر 4670357

منبع: مهر

کلیدواژه: علي ربيعي هیئت دولت سیستان و بلوچستان زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد