Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس درگفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گزینه احتمالی رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: طبق شواهد موجود به نظر می‌رسد که رئیس جمهور جواد حسینی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی خواهد کرد، چرا که  آقای روحانی از  میان همه مدیران و معاونان ایشان را برای سرپرستی وزارتخانه مذکور برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عباسی گفت: انتظار می‌رود ، قبل از بازگشایی مدارس تکلیف وزارت آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور مشخص شود تا فضای آموزشی مدارس کشور ملتهب نشود.

وی افزود: وزیر جدید باید بتواند آموزش و پرورش را به سامان برساند، همچنین از انداختن کاستی ها بر برگردن وزرای قبلی بپرهیزد، چرا که وضعیت مطلوبی بر این نهاد حکم فرما نیست  و وزیر جدید تنها باید بر حل مشکلات تمرکز کند.

گفتنی است در پی استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و پذیرش استعفای او توسط رئیس جمهور جواد حسینی به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...

محسن حاجی میرزایی وزیر اسبق آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آ. پ تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه