Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:36:16 GMT

محاسبه بیمه موبایل و لپ تاپ + نرخ نامه سال جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۹۳۸

محاسبه بیمه موبایل و لپ تاپ + نرخ نامه سال جدید

طبیعتاً محاسبه بیمه موبایل و لپ تاپ با توجه به عوامل و متریال های مختلفی که ممکن است در تعیین آن تأثیرگذار باشند نکته قابل توجهی است که امروزه ذهن بسیاری از کاربران این نوع بیمه را به خود مشغول ساخته است. باید گفت بیمه تلفن همراه و لپ تاپ بر اساس نرخ آن ها محاسبه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محاسبه بیمه موبایل و لپ تاپ + نرخ نامه سال جدید، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم یکی از خریداران بیمه موبایل هستید قطعاً این سؤال برایتان پیش آمده که بیمه موبایل و لپ تاپ + نرخ نامه سال جدید چگونه محاسبه می شود. در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی با چنان سرعتی رو به رو شده است که می توان آن را در زمره عجایب قرن حاضر به شمار آورد. بدون شک صنعت فناوری و ارتباطات و پیدایش انواع متنوعی از کالاهای دیجیتالی و تجهیزات الکترونیک مدرن، پرچم‌دار این همه پیشرفت و به روز شدن است. به جرات می توان گفت بیشترین میزان این پیشرفت را گوشی های موبایل و لپ تاپ ها که بخش اعظمی از فعالیت های روزمره انسان ها را به خود درگیر کرده اند شامل می شود. به طوری که شاید حتی فکر حذف کردن این کالاهای ضروری از زندگی روزمره همه ما تا حدود بسیار زیادی ممکن و نشدنی باشد. این همه وابستگی و دلبستگی به این تجهیزات الکترونیک مانند لپ تاپ و موبایل خالی از دغدغه های ذهنی نیست. خصوصاً در شرایطی که نرخ این محصولات روز به روز به صورت نجومی افزایش می یابد.

همه چیز درباره بیمه موبایل و لپ تاپ

گستردگی استفاده از انواع تجهیزات الکترونیک مانند گوشی های موبایل و لپ تاپ از یک طرف و مشغله های ذهنی مردم درباره آسیب ها و خرابی های ناگهانی که ممکن است این کالاهای دیجیتالی آن ها را تهدید کند از سوی دیگر موجب گشته تا توجهشان به سمت بیمه موبایل و لپ تاپ جلب شود. بیمه موبایل و لپ تاپ که بخشی از بیمه تجهیزات الکترونیک را به خود اختصاص داده است طیف گسترده ای از انواع خسارات را تحت پوشش قرار می دهد که تقریباً می توان گفت تمامی تجهیزات الکترونیک را نیز شامل می شود.

از آنجایی که داشتن گوشی موبایل و لپ تاپ از جمله نیازهای ضروری است که نمی توانیم به راحتی از آن بگذریم و سوی دیگر در شرایط کنونی که افزایش قیمت دلار باعث شده تا نتوانیم با خیال آسوده نسبت به خرید مجدد این اقلام اقدام کنیم در نتیجه چنین موقعیتی نیاز به بیمه موبایل و لپ تاپ بیشتر احساس می شود. این احساس نیاز زمانی مشهودتر می شود که تصور کنیم تمامی عملیات بانکی و فعالیت های کاریمان به خاطر خرابی موبایل، لپ تاپ یا سایر تجهیزات الکترونیک کنسل شده است.

 

چرا بیمه موبایل و لپ تاپ؟

 

شاید این سؤال هم ذهن شما را درگیر کرده باشد که چرا بیمه موبایل و لپ تاپ را خریداری کنیم؟ چرا باید یک موبایل یک لپ تاپ نیاز به بیمه شدن داشته باشد؟ پاسخ این سؤال کاملاً مشخص و مبرهن است. چرا که شما به راحتی می توانید این نوع اقلام خود را که از ارزش مادی بسیار زیادی برخوردار هستند در مقابل هر نوع حادثه پیش بینی شده و نشده همانند چشمان خودتان محافظت کنید. اتفاقاتی همانند شکستن ال سی دی، دزدیده شدن آن، خرابی ناشی از افتادن یا آب خوردگی و...

مطمئناً در چنین شرایطی که حتی نمی توان روی برگه ضمانت نامه آن ها حساب باز کرد ارزش و اهمیت بیمه تجهیزات الکترونیک بیشتر نمایان می شود. به واقع این نوع بیمه خود را در برابر هر نوع حادثه ای که ممکن است برای گوشی موبایل یا لپ تاپتان رخ دهد مسئول می داند و حاضر است غرامت آن را تا هزینه آخر پرداخت کند.

 

همه چیز درباره محاسبه بیمه موبایل و لپ تاپ + نرخ نامه سال جدید

طبیعتاً محاسبه بیمه موبایل و لپ تاپ با توجه به عوامل و متریال های مختلفی که ممکن است در تعیین آن تأثیرگذار باشند نکته قابل توجهی است که امروزه ذهن بسیاری از کاربران این نوع بیمه را به خود مشغول ساخته است. باید گفت بیمه تلفن همراه و لپ تاپ بر اساس نرخ آن ها محاسبه می شود. به واقع بر اساس ارزش مادی هر یک از این اقلام، تعیین نرخ بیمه نامه آن متفاوت خواهد بود. همچنین برای بیمه کردن گوشی های موبایل خود نیازی به پلمپ بودن آن ها نیست. شما در هر زمانی که بخواهید می توانید این بیمه نامه را خریداری کنید.

 

در همین رابطه:

راهنمای خرید بیمه تجهیزات الکترونیک

 

 

نتیجه گیری :

در پایان بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای خرید اینترنتی بیمه به یکی از کارگزاری های مجاز آنلاین و رسمی مراجعه کنید. کارگزاری رسمی بیمه دات کام جزو محدود کارگزاری های رسمی آنلاین صنعت بیمه در زمینه آنلاین به شمار می رود. این برند با بیش از چندین هزار مشتری فعال توانسته است خدمات گسترده ای را در موضوعات مختلف خرید اینترنتی بیمه ارائه دهد. بیمه دات کام یکی از بالاترین نرخ تبدیل در بازدید صفحات را دارد. این موضوع به دلیل قیمت گذاری نفوذی و تخفیفی انواع بیمه نامه است. از این رو بیشتر مخاطبین سایت پس از استعلام بیمه مورد نظر اقدام به خرید می نمایند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه