Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  ، محرم اکبرزاده شهرداری خوی  در گفتگو باخبرنگاران گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری در بخش‌های مختلف و بر اساس زیرساخت‌های مختلفی صورت می‌گیرد و یکی از سر فصل‌های عمرانی شهرداری بهبود ترافیک شهری است.   شهردار خوی تاکید کرد: پروژه‌های مختلفی در بخش بهبود ترافیک پیش بینی و اجرا می‌شود و تلاش می‌کنیم تا با نگاه تخصصی به این موضوع و برنامه ریزی لازم برای بخشی از مشکلات حوزه ترافیک شهری را مرتفع سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  محرم اکبرزاده اضافه کرد: ترافیک شهری یکی از چالش‌های مهم شهرهاست و شهر خوی با دارا بودن بافت سنتی، امروز با دغدغه‌های مختلفی در این حوزه روبرو است.   شهردار خوی اظهار داشت: یکی از بخش‌های مربوط به ساماندهی حوزه پروژه‌های ترافیکی شهرداری، اصلاح هندسی میادین بر اساس نیاز‌های ترافیکی و لزوم بهبود تردد، زیباسازی و اصلاح ساختاری آن‌ها صورت می‌گیرد و بر همین اساس اصلاح هندسی میدان پوریای، ولی در دستور کار قرار گرفت.   وی با اشاره به اصلاح هندسی میدان پوریای، ولی افزود: اصلاح هندسی میدان پوریای، ولی طی روز‌های اخیر در دست اجرا بوده و ایجاد دوربرگردان در مسیر‌های ورودی از چهار طرف به میدان به اتمام رسیده و برخی از اصلاحات و بهسازی‌های لازم در محدوده میدان صورت گرفته است.   اکبرزاده تصریح کرد: برداشت بخش اصلی میدان پوریای، ولی نیز طی روز‌های آتی صورت می‌گیرد و پس از آماده سازی، میدان پوریای، ولی با طراحی جدید و ایجاد فضای مناسب برای نصب الِمان این میدان اجرا می‌شود.   وی گفت: اصلاح هندسی میدان مذکور با توجه به طراحی جدید هم در حوزه زیبایی‌های بصری و هم در بهسازی عبور و مرور و روانسازی ترافیک این منطقه تاثیرگذار خواهد بود.
شهردار خوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح هندسی میدان ورودی کوی ولیعصر اشاره کرد و افزود: اصلاح میدان ورودی کوی ولیعصر تحت عنوان میدان "معلم" طی هفته آتی آغاز می‌شود و این میدان نیز با طراحی جدید، فضای مناسبی در ورودی کوی ولیعصر ایجاد خواهد کرد.   انتهای پیام/م     لزوم حل مشکل ترافیک شهری در خوی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، انسیه کتابچی معاون نظارت و پایش ستاد ملی جمعیت گفت: بازدید و نظارت‌ها به صورت مستمر هفتگی و سرزده از دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از تهران تا شهر‌های دیگر انجام می‌شود.

کتابچی افزود: هم اکنون بیشتر مواد قانونی ما جایگاه خودشان را در اجرا پیدا کردند و باید وارد میدان شد و ببینیم دستگاه‌ها چه مشکلات و چالش‌هایی در حوزه اجرای این قانون دارند و این چالش‌ها را بتوانیم برطرف کنیم تا مردم بتوانند از خدمات بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره ببرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت