Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از نظر من حضور رسول و امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا حیدری در کشتی بلامانع است، مگر آنکه خودشان نخواهند. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر درباره انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: از مهر ماه گذشته که رسول خادم استعفا داد، کشتی حال و هوای خوبی نداشت و دو سرپرست عوض شد و چالش‌هایی هم وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود مجمع خوب برگزار و آرامش خوبی برقرار شد.

وی در خصوص اینکه صلاحیت امیررضا خادم و عباس جدیدی تایید نشد و صلاحیت خودش در آخرین روزها مورد تایید قرار گرفت، گفت: من با جدیدی چند بار صحبت می‌کنیم. باید اشاره کنم که باید خوب رو ببری و اول بشوی، نه اینکه با قرعه استراحت بالا بروی. باید این فرصت برای همه ایجاد می‌شد که شرکت کنند و قشنگ‌تر بود. من هم دوست داشتم آنها در انتخابات هم باشند. درباره رد صلاحیت آنها نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، مثلا در مورد من یک شکایتی صورت گرفته بود که نه احضار شده بودم و نه چیز دیگری، به همین دلیل صلاحیت من تایید نشده بود. اصلاً من نمی‌دانستم شکایت شده است. شکایتی که شده بود، از یک موسسه بود که من یک عضو از هیئت مدیره آنجا بودم. به هر حال دوستانی که صلاحیت‌ها را تایید می‌کنند، خدا را در نظر می‌گیرند و من اعتقاد دارم افراد همه وسیله هستند و همه چیز دست خدا است.

وی ادامه داد: به هر حال هر کدام از اعضای مجمع یکسری معیارها در ذهن داشتند و براساس آن شاخصه‌ها به کاندیدای خود رای دادند. البته دو، سه هیئت بی‌معرفتی کردند. وقتی به یک نفر «یا علی» می‌گویید، باید تا آخر پای آن فرد باشد. در واقع وقتی قول داده می‌شود، باید تا آخر پای حرف‌شان بایستند، نه اینکه با نظر فلان استاندار رأی‌شان تغییر کند.

وی که میهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، با اشاره به اینکه جنس رأی‌های خودش و حمید بنی‌تمیم از جنس دوست داشتن کشتی بوده است، درباره کادر فنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی گفت: به هر حال باید تصمیم‌گیری جمعی شود. محمد بنا و غلامرضا محمدی داشته‌های کشتی هستند و برای‌شان هزینه شده و باید این فرصت به آنها داده شود.

رئیس فدراسیون کشتی درباره غیبت محمد بنا در مجمع انتخاباتی عنوان کرد: او شخصاً تمایلی نداشت که در انتخابات حضور داشته باشد.

دبیر تصریح کرد: در هر چیزی که کلاه سرم برود، در کشتی کلاه سرم نمی‌رود. همه تلاش می‌کنند و من هم هر کاری که بتوانم، انجام می‌دهم تا کشتی به موفقیت برسد، اما باید بگویم که دو، سه سال زمان نیاز است تا کشتی ایران بالا بیاید و نتیجه‌اش را ببیند.

وی در پایان گفت: خواهشی که از رسول خادم، امیررضا خادم، عباس جدید و علیرضا حیدری دارم، این است که کشتی خانه آنهاست و این آغوش کشتی برای‌شان باز است. من دست همه بزرگان را می‌بوسم. حق رسول است که در کشتی باشد. در واقع اگر اینها نباشند، چه کسی باید در کشتی حضور داشته باشد. از نظر من حضور آنها در کشتی بلامانع است، مگر آنکه خودشان نخواهند.

داورزنی: دبیر به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد/ همه باید حساسیت لازم را داشته باشند

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌هاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه ،کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. 

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور