Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در بحبوحه تنش‌های تجاری بین کره جنوبی و ژاپن، صبح امروز (جمعه) یک تبعه کره جنوبی در مقابل سفارتخانه ژاپن در سئول اقدام به خودسوزی کرد.

پلیس کره جنوبی می‌گوید این فرد 78 ساله خودروی خود را مقابل سفارت ژاپن در سئول پارک کرده و سپس در اعتراض به محدودیت‌های اعمالی از سوی توکیو بر این کشور، خود را در داخل ماشین به آتش کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیروهای پلیس ساختمان سفارت ژاپن در سئول را به محاصره خود در آورده و آتش‌نشان‌ها نیز بعد از 10 دقیقه تلاش توانستند آتش را خاموش کنند.

پلیس بدون اینکه جزئیاتی از وضعیت حیاتی این مرد ارائه کند، فقط گفت که وی دچار سوختگی شدید شده که اکنون به بیمارستان منتقل گردیده و قادر به صحبت نیست.

نیروهای امنیتی در داخل خودروی این شخص مقادیر زیادی مواد اشتعال‌پذیر از جمله بطری‌های بنزین و گاز بوتان پیدا کرد.

ساعتی بعد از انتشار این خبر، پلیس کره جنوبی اعلام کرد که پیرمرد 78 ساله به دلیل شدت سوختگی و صدمات وارده، علی‌رغم تلاش پزشکان نتوانست دوام بیاورد و جان باخت.

این حادثه در حالی رخ داده که کره‌جنوبی ژاپن را متهم کرده است که از تجارت به عنوان عاملی در برابر حکم دادگاه استفاده می‌کند. ژاپن محدودیت‌ها بر صادرات فناوری برتر به کره‌جنوبی را تشدید کرده است. این اقدام می‌تواند بر تولیدات کره جنوبی از جمله ساخت تلفن‌همراه تاثیر منفی بگذارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای