Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@09:32:36 GMT

شیوه جدید کلاهبرداری

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۱۴۵

آفتاب‌‌نیوز :

قاضی حقدادی تاکید کرد: به شهروندان مجددا تذکر می‌دهیم که برای دریافت وجهی که در قرعه‌کشی برنده شده‌اید، نیازی به‌مراجعه پای عابر بانک یا پرداخت مبلغی برای ارسال یا تامین موجودی خاصی ندارد.

وی ادامه داد: برای دریافت وجه صرفا شماره حساب یا کارت را اعلام کنید و به‌هیچ عنوان نیازی به اعلام اطلاعات کامل حساب یا اطلاعات روی کارت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت فضای مجازی دادستان مرکز خراسان رضوی افزود: مطمئن باشید تمام این موارد کلاهبرداری بوده که افراد شیاد با برنامه‌ریزی قصد تخلیه حساب شما را دارند.

طراح زورگیری و کلاهبرداری از مشتریان عابر بانک‌های مشهد در چنگ قانون

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم دایره آگاهی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد روز گذشته هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود شاهد درگیری 2 جوان با فردی در کنار خیابان بودند.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: افسر گشت پلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شد اما یکی از این 2 جوان متواری و ماموران انتظامی، متهم اصلی پرونده را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: فردی که طعمه متهم دستگیر شده و شاکی پرونده بود در تحقیقات اولیه به ماموران انتظامی پس از دریافت مبلغ 200 هزار تومان از دستگاه عابربانک، این جوان (اشاره به متهم) و همدستش به من حمله‌ور شده و با تهدید اسپری فلفلی، وجوه نقد همراهم را به‌زور گرفتند و قصد فرار داشتند که پلیس سررسید.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تحقیقات از این متهم 40 ساله که 3 فقره سابقه کیفری دارد در حالی آغاز شده که شاکی دیگری نیز با حضور در کلانتری مدعی شده حدود یک هفته قبل، متهم و همدستش با فروش یک دستبند بدلی به‌عنوان طلا، مبلغ 2 میلیون و 300 هزار تومان از حساب بانکی‌اش برداشت کرده و متواری شده‌اند.

آقابیگی اظهار کرد: پلیس در بازرسی از متهم، کارت عابر بانک شهروندی که طلای بدلی به او فروخته شده و 4 قطعه کارت عابربانک دیگر و یک قطعه کارت موتورسیکلت کشف کرد.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری متهم فراری پرونده و کشف سرقت‌های انجام شده توسط این 2 سارق خیابانی ادامه دارد.

کشف بیش از 41 تن گندم قاچاق در سرخس

فرمانده انتظامی سرخس گفت: در راستای تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی، در محور سرخس به مشهد، یک دستگاه خودرو کامیون 10 تنی و یک دستگاه تریلر حامل گندم قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ احمدعلی دماوندی افزود: مأموران انتظامی از بازرسی خودروهای موردنظر 41 تن و 875 کیلوگرم گندم قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده را 732 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی سرخس یادآور شد: در این زمینه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلاهبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد