Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین استقبال از حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به صورت خودجوش و مردمی باشکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، استقبال کنندگان که ابتدا در میدان انقلاب شهر بندرعباس تجمع کرده بودند با حضور حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی زاده » از مقابل هتل هرمز تا مسجد جامع شهر(مصلی قدس) را پیاده روی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به گرمای طاقت فرسای هوا به همراه شرجی بالا در این موقع از سال در شهر ساحلی بندرعباس، جمعیت قابل توجهی از ساعت ها پیش در محل تجمع حاضر شده بودند تا از نماینده رهبری در استانشان استقبال کنند.

 

جمعیت استقبال کننده با سردادن شعارهای « ای رهبر فرزانه تشکر تشکر »، « ما بسیجیان بندریم فدائیان رهبریم »، « ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم »، « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده »، بابت انتصاب فرزند برومندی از دیار مرزداران خلیج فارس برای نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده پیش از حضور در آیین استقبال، به گلزار شهدای شهر بندرعباس رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کرد.

 

هم اکنون مراسم معرفی حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مسجد جامع در حال برگزاری است.

 

 

خطبه های نماز جمعه امروز بندرعباس به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اقامه می شود.

 

حجت الاسلام و المسلیمن «محمد عبادی زاده» متولد ۱۳۴۲ و اهل شهرستان رودان است. وی علاوه بر حضور در درس خارج حوزه، دکتری الهیات از دانشگاه نیز دارد.

 

پیش از این، حجت الاسلام و المسلمین «غلامعلی نعیم آبادی» از ۱۳ آذر ۶۹ به مدت ۲۹ سال، این مسئولیت خطیر را عهده دار بود و روز جمعه گذشته در خطبه‌های نماز، با مردم خداحافظی کرد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع سازمان بهزیستی شیراز روزنامه دهه کرامت اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب خراسان جنوبي خراسان جنوبی آیین استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان تجمع مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد