Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بازیگر مشهور هالیوودی در فیلم «استیل واتر» به کارگردانی تام مک کارتی بازی می‌کند.

شخصیت اصلی این فیلم یک مرد سخت‌کوش شاغل در یک سکوی نفتی در اوکلاهما با نقش‌آفرینی دیمون است که برای دیدن دخترش به مارسی سفر می‌کند. او برای قتلی که می‌گوید انجام نداده به زندان افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیل که با مانع زبانی، تفاوت‌های فرهنگی و یک سیستم قانونی پیچیده مواجه شده، تبرئه کردن دخترش را تبدیل به ماموریت شخصی‌اش می‌کند. در این پروسه، او با زنی محلی که یک دختر جوان دارد آشنا می‌شود و به این ترتیب وارد سفری شخصی از اکتشاف و حسی بزرگ‌تر از تعلق داشتن به دنیا می‌شود.

دیوید لیند مدیرعامل «پارتی‌سیپنت» از تولیدکنندگان فیلم «استیل‌واتر» که در فیلم «اسپاتلایت» هم با تام مک‌کارتی همکاری کرده بود، از این فرصت به عنوان فرصتی برای کمپانی خودش یاد و فیلمنامه را فوق‌العاده توصیف کرد که با موضوعی جهانی، یافتن حقیقت را در مرکز قصه دارد و به همین دلیل می‌تواند مخاطبانی از سراسر جهان داشته باشد.

همچنین از دیمون به عنوان بازیگری فوق العاده یاد شده که در مرکز قصه جای دارد. مک کارتی فیلمنامه را در همکاری با توماس بایدگین و نوئی دبره نوشته است.

مت دیمون قرار بود از بازیگران «اسپاتلایت» باشد، اما با توجه به تداخل زمانی با پروژه‌های دیگرش محبور به کناره‌گیری از آن فیلم شد. او و مک‌کارتی علاقه بسیار داشتند تا با هم همکاری کنند و وقتی مک‌کارتی فیلمنامه این فیلم را برای وی فرستاد، او فوری بازی در آن را پذیرفت.

پارتی‌سیپنت تهیه کننده «کتاب سبز» بود که موفقیت زیادی کسب کرد و هم جایزه بهترین فیلم آکادمی اسکار را برد و هم ۳۲۰ میلیون دلار در دنیا فروش کرد.

از «استیل‌واتر» انتظار می‌رود از بازیگران اصلی در فصل جوایز سینمایی باشد و برای کمپانی و مک‌کارتی افتخار کسب کند.

فیلم بعدی مت دیمون «فورد در برابر فراری» در برابر کریستین بیل درامی از فاکس-دیزنی است که از ۱۵ نوامبر راهی سینما‌ها می‌شود.

مک‌کارتی به تازگی سریال «بالاترین صدا» را برای شوتایم ساخت که درباره ظهور و سقوط راجر آلیس بنیانگذار فاکس نیوز است. مک کارتی سازنده این سریال و نویسنده چندین اپیزود از فیلمنامه درباره این غول فقید تلویزیونی است.

«اسپات‌لایت» در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در ۶ رشته مختلف نامزد شد که در این بین توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی را دریافت کند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگردان سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت