Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@09:55:33 GMT

وحشت دشمن از رویارویی با ایران اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۱۸۲

وحشت دشمن از رویارویی با ایران اسلامی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: امید و نشاط در دل انقلابیون زنده است و دشمن روز به روز ناکام‌تر و ناامیدتر می‌شود.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: وحدت لازمه پیشرفت است، نباید اجازه دهیم اختلاف نظرها باعث ایجاد دوگانگی در بین افراد مؤمن و انقلابی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دو قطبی‌سازی در کشور است، خاطرنشان کرد: شاهد بودیم دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با راه‌هایی از جمله اختلاف‌افکنی و تجزیه به‌دنبال ضربه‌زدن به کشور بود، اما مردم ما روز به روز هوشیاتر می‌شوند و در زیر پرچم ولایت حرکت می‌کنند.

نکونام با اشاره به تلاش دشمن در زمینه فرهنگی، عنوان کرد: دشمن تمام توان و ابزار خود را برای تأثیرگذاری بر روی جوانان بکار گرفته است تا آن‌ها را از فرهنگ انقلابی دور و در آن‌ها نفوذ کند، اما موفق نبوده است، امروز شاهدیم با وجود این فتنه‌ها جوانان هیاتی و انقلابی از جمله شهید امیدی تربیت می‌شود.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکا در موضوع برجام مستکبرانه برخورد کرد، افزود: تحریم‌ها نه تنها باعث نشد که کشور ما دچار ضعف شود، بلکه ما در تمامی زمینه‌ها شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر بودیم.

وی با تأکید بر قدرت نظامی جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمن از رویارویی با نیروی نظامی کشور ما وحشت دارد، در حالیکه مردم ما در آرامش و امنیت زندگی می‌کنند؛ این امنیت مدیون جانفشانی شهدا است.

نکونام در پایان با اشاره به فرضیه امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم این فرضیه مهم فراموش شود، باید تلاش کنیم به‌وسیله امر به معروف و نهی از منکر به یکدیگر یاری برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد

با تصمیم کادر فنی استقلال، تمرین امروز این تیم تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله