Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:14:09 GMT

رسیدگی به آسیب های اجتماعی در اولویت قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۳۵۴

رسیدگی به آسیب های اجتماعی در اولویت قرار می گیرد

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در ایراد نخستین خطبه نماز جمعه خود دربندرعباس افزود: بیکاری، طلاق، اعتیاد، خودکشی، خرافات، روابط نامشروع، خودکشی، اسراف گرایی، بهره گیری غیرهدفمند از فضای مجازی، بزرگ نمایی فرهنگ غرب و انحرافات از آسیب‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از مسوولان، جوانان انقلابی، دانشگاهیان، نخبگان، حوزویان، رسانه ها و همه دلسوزان نظام خواست که در این راه وی را یاری کنند تا قدم های مثبت و اجرایی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جدید بندرعباس اظهارداشت: خط مشی انقلاب در بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است که هدف آن رساندن جامعه اسلامی به سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

عبادی زاده ادامه داد: باید سبک اسلامی را در تمامی ابعاد زندگی مان وارد کنیم و فراموش نکنیم که طبق گفته یکی از تئوریسین های فرانسوی غول تمدن اسلامی در حال بیدار شدن است.

وی همچنین با قدردانی از حسن اعتماد رهبر فرزانه انقلاب به انتخاب وی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه درهرمزگان گفت: رهبری بار امانت الهی را بر دوش بنده گذاشته اند که امیدوارم بتوانم این امانت ارزشمند را امانتداری کرده و روسفید باشم.

مردم هرمزگان گوش به فرمان رهبری هستند

نماینده جدید ولی فقیه در هرمزگان همچنین از حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این استان قدردانی کرد و گفت: سلام گرم مردم هرمزگان را به رهبری برسانید و بگویید که مردم این استان در کنار آبهای خلیج فارس گوش به فرمان شما هستند و نگاه شان به سیاست ها و راهبردهای ارزشمند ایشان است.

عبادی زاده همچنین از آیت الله نعیم آبادی امام جمعه پیشین بندرعباس قدردانی کرد و گفت: بخش عمده عمر مفید این پدرمهربان به خدمتگزاری مردم هرمزگان سپری شد و برکات وجودی ایشان در استان مشهود است.

وی از مردم خونگرم هرمزگان نیز که در مراسم استقبال از وی اظهار لطف داشتند، قدردانی کرد و گفت: می دانم این شعور و شعف مردم در مسیر حمایت از ولایت بوده است.

رسیدگی به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب

نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه جدید بندرعباس گفت: یکی از مهم ترین ماموریت های بنده در گام دوم انقلاب رسیدگی به جوانان انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: جوانان انقلابی نباید در پیچ و خم حوادث به دست فراموشی سپرده شوند و درعزلت و گوشه نشینی قرار گیرند که اگر چنین باشد « کُمیت مون لنگ» است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان نماز جمعه بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد