Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@06:17:49 GMT

شجاعانه برابر اروپایی ها ایستادگی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۵۳۸

شجاعانه برابر اروپایی ها ایستادگی کنیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اراک اظهار کرد: ملایمت و ملاطفت در برابر اروپایی‌ها به هیچ عنوان شایسته نیست و نباید در برابر آنها ملایمت پیشه کرد.

وی تصریح کرد: اروپایی‌ها همچون آمریکا در برابر تعهدات خود پایبند نیستند، نباید فریب آنها را خورد، بلکه باید قاطعانه و شجاعانه در برابر آنها ایستادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اراک گفت: اروپایی‌ها در برجام ۱۱ تعهد داشتند که هیچکدام عملیاتی نشد و این نشان می‌دهد آنها نیز قابل اعتماد نیستند و در نتیجه نباید فریب آنها را خورد.

دری‌نجف آبادی در ادامه با اشاره به برپایی نمازجمعه در بیش از 900 نقطه کشور بیان داشت: نماز جمعه از برکات انقلاب و سند افتخار ملت ایران است.

وی تصریح کرد:  نماز جمعه تاثیرگزارترین  تجمع دینی است که آگاهی بخشی، تقویت تقوی و وحدت جامعه را به دنبال دارد و از آثار گرانسنگ پیروزی انقلاب و حاکمیت ولایت فقیه است.

امام جمعه اراک بر لزوم برپایی هرچه با شکوه تر نماز جمعه تاکید کرد و ادامه داد:  نماز جمعه در اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.
به گزارش فارس اشاره به حوزه های علمیه و مدارس پیش حوزوی از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رای، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزهها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • مقهور فریب حاشیه‌سازی‌های دشمن درباره کشف حجاب نشویم
  • رای الیوم: نتانیاهو همه را فریب داده است
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • معنی جالب جنگ زرگری + فیلم