Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:46:21 GMT

خارج کردن فلزات خطرناک از شکم جوان هندی! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۹۵۸۵

خارج کردن فلزات خطرناک از شکم جوان هندی! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پزشکان بیمارستانی در هندوستان پس از انجام آزمایش ایکس‌ری روی معده یک مرد جوان ۳۰ ساله که به علت درد شدید به بیمارستان مراجعه کرده بود با صحنه‌ای عجیب روبرو شدند. پس از آزمایش ایکس ری پزشکان متوجه اشیائی شدند که در معده «یوگش تهاکور» دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها پس از انجام عمل جراحی ۳۳ شی فلزی شامل تیغ، چاقو و پیچ گوشتی را از معده این مرد خارج کردند.

مادر یوگش پس از انجام موفقیت‌آمیز عمل جراحی به پزشکان گفت که پسرش هر چیزی را بتواند می‌خورد. او در این باره گفت: "پسرم هر چیزی را که می‌توانست می‌خورد، اما ما واقعاً شگفت‌زده شدیم وقتی متوجه شدیم که او اشیاء خطرناک را نیز می‌تواند بخورد."

بنا به ادعای این زن پسرش از کودکی رفتار‌های عجیبی را از خود نشان می‌داد، اما تصور او و همسرش این بود که چنین رفتار‌هایی در سنین رشد کاملاً طبیعی باشد.

بنا به گفته پزشکان این جوان مبتلا به هرزه‌خواری (acuphagia) است که فرد مبتلا اقدام به خوردن مواد بدون ارزش غذایی از جمله خاک، گچ و یا فلزات می‌کند. همچنین ظاهراً یوگش به اختلال تغییرات کلی عملکرد مغز که بر روی قضاوت و فکر فرد تاثیر می‌گذارد مبتلا است.

گفتنی است؛ قرار است این جوان به زودی از بیمارستان مرخص شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحنه عجیبی که جراحان هندوستانی با آن روبرو شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان وحشتناک ترین ها هندوستان پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

روح الله خضری پور از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.


وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب