Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:03:41 GMT

دلیل باخت تیم ملی والیبال جوانان از زبان عطایی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۰۳۰۴

دلیل باخت تیم ملی والیبال جوانان از زبان عطایی

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران معتقد است که دلیل باخت شاگردانش مقابل روسیه عدم تمرکز و عملکرد نامناسب در حملات اول بوده است.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بعد از باخت 3 بر 2 برابر روسیه گفت: امروز بازی خیلی نزدیکی را با تیم روسیه داشتیم. با وجود اینکه خوب بازی کردیم، در مقاطعی از مسابقه تمرکز بازیکنان از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دفاع روی تور و سرویس‌ها توانستیم عملکرد کم نقصی داشته باشیم، اما در حملات اول خوب نبودیم و این مشکل بزرگ تیم ما بود. با این حال شکست مقابل روسیه یک تلنگر برای تیم ایران بود.

او درباره ماکسیم ساپوژکوف بازیکن شماره ۱۲ و ستاره تیم ملی روسیه که ۳۴ امتیاز کسب کرد، گفت: بازیکنانی که تکنیکی هستند را می‌توان مهار کرد، اما مهار بازیکنی که اسپک‌هایش را از ارتفاع ۳.۴۰ متر می‌زند خیلی سخت است. او می‌تواند یک موزیرسکی دیگر در والیبال روسیه باشد. این بازیکن برگ برنده روسیه بود و هر زمان که روس‌ها از ما عقب افتادند ساپوژکوف روند بازی را تغییر داد.

عطایی در مورد بازی فردای تیم ملی والیبال ایران برابر جمهوری چک که حکم مرگ و زندگی را دارد، توضیح داد: قطعا تیم چک را شکست می‌دهیم و مشکلی برابر این تیم نخواهیم داشت و به مرحله بعد صعود می‌کنیم. شکست مقابل روسیه باعث شد بازیکنان متوجه شوند سطح رقابت‌های جوانان جهان تا چه اندازه بالا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهروز عطایی والیبال قهرمانی جوانان جهان 2019 بحرین واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو