Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه میلان و یوونتوس در خصوص وضعیت دمیرال در تماس هستند.

طرفداری- میلان علاوه بر مذاکرات برای جذب لوکا مودریچ و آنخل کوریا، برای خرید مریح دمیرال هم اصرار می ورزد. به همین منظور، امروز عصر تماسی میان دو باشگاه برقرار شد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، میلان برای خرید دمیرال، مدافع ۲۱ ساله و ترکیه‌ای یوونتوس فشار می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود مصدومیت کیه لینی، دمیرال به دلایل مسائل اداری به تور چین برده نشد. دمیرال که گزینه اول مارکو جامپائولو برای تقویت خط دفاع به حساب می آید، هفته آینده وضعیتش را مشخص شده خواهد دید. یوونتوس تصمیم خواهد گرفت دمیرال را بفروشد یا در تیم نگه دارد.

اگر تصمیم بیانکونری مثبت بود، دو باشگاه بر سر فرمول این انتقال بر سر میز مذاکره خواهند نشست. در حال حاضر فرمول انتقال می تواند پرداخت ۴۰ میلیون یورو توسط میلان یا انتقال قرضی با حق خرید اختیاری و داشتن بند بازخرید توسط بیانکونری باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا