Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد: بعد از مخابره گزارش‌هایی مبنی بر تغییر مسیر نفتکش انگلیس به سوی آب‌های ایران در حال ارزیابی اوضاع هستیم.

در همین حال الجزیره به نقل از منابع انگلیسی از برگزاری نشست کمیته اضطراری کابینه انگلیس برای بررسی توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت "استینا بالک اند نورترن مارین" مالک نفتکش توقیف شده انگلیسی اعلام کرد: ما نمی‌توانیم با نفتکش ارتباط برقرار کنیم. این نفتکش در حال حاضر در حال حرکت به سوی ایران است. این نفتکش ۲۳ سرنشین دارد.

شورای امنیت ملی آمریکا نیز اعلام کرد از گزارش‌ها درباره اقدام ایران در توقیف یک نفتکش انگلیس اطلاع دارد.

ساعتی پیش، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عصر امروز (جمعه ۲۸ تیر ) یک فروند نفتکش انگلیسی با نام "stena impero" هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: نفتکش مذکور پس از توقیف به ساحل هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم تحویل سازمان بنادر و دریانوردی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس آمریکا خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید

براساس اعلام پلیس واشنگتن، یک فرد پس از برخورد (با خودرو) به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید، کشته شد.

به گزارش مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴ کشته و زخمی در پی تیراندازی در نیویورکِ آمریکا پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد

دیگر خبرها

  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی