Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری غربی از بازگشت کشتی مصدر به مسیر خود در خلیج فارس خبر دادند. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرنگار گاردین طی توئیتی اعلام کرد که کشتی مصدر ترانسپوندر (تجهیز ارسال سیگنال کشتی‌ها) خود را روشن کرده اتس و به نظر می‌رسد که در حال بازگشت به مسیر خود در خلیج فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که منابع خبری پیشتر مدعی شده بودند که این کشتی نیز توسط ایران در خلیج فارس توقیف شده است.

ساعتی پیش نیز منابع نظامی مطلع در منطقه خلیج فارس اعلام کردند تنها کشتی توقیف شده از سوی جمهوری اسلامی ایران ،نفت کش انگلیسی "استینا ایمپرو" می باشد و کشتی مصدر توقیف نشده است.

بر اساس این گزارش این منابع مطلع، کشتی مصدر در چارچوب ماموریت جاری گشتیهای نیروهای مسلح در منطقه خلیج فارس صرفا نسبت به ضرورت دریا نوردی بی ضرر و رعایت مقررارت زیست محیطی توجیه شده و ادامه مسیر داده است.

برخی منابع رسانه ای جمعه شب از توقیف دومین کشتی بریتانیایی به نام مصدر توسط نیروهای مسلح ایران خبر دادند.

انتهای پیام/.

 

 

R36486/P/S8,90,95/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس

صفحه رسمی ناسا در اینستاگرام با انتشار تصویر ماهواره‌ای خلیج فارس از نام صحیح و تاریخی «Persian Gulf» استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، به رغم تلاش‌های ناکام برخی کشورهای عربی در سال‌های اخیر برای تحریف نام خلیج فارس ناسا در صفحه رسمی خود در پایگاه اجتماعی اینستاگرام از واژه «Persian Gulf»  به عنوان نام درست این خلیج استفاده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ اسفند
  • شرایط پایداری آرام در هرمزگان همراه با احتمال بارش پراکنده
  • برقراری جوی آرام در کیش و دیگر نقاط هرمزگان، ۲۸ اسفند
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ اسفند
  • پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس
  • درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا از زمین (عکس)
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • ببینید | تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس
  • خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج می‌شود