Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@03:27:26 GMT

پذیرش طلبه سطح دوم در فیضیه زابل

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۳۸۹۲

پذیرش طلبه سطح دوم در فیضیه زابل

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام حسن کیخا، مدیریت مدرسه علمیه دارالولایه سیستان با اعلام این خبر گفت: مدرسه علمیه فیضیه زابل، در نوع خود، اولین مرکز آموزشی و پژوهشی علوم دینی است که در سطح استان سیستان و بلوچستان، با انتقال علمای دینی از قم و با استفاده از نیروهای زبده، کار تعلیم طلاب و روحانیون جوان فارغ‌التحصیل سطح اول، مدارس دینی منطقه سیستان و حتی سایر مناطق کشور را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آغاز به کار این مدرسه دینی، طلاب و روحانیون جوان دیگر دغدغه نبود امکانات برای تحصیل در سطوح عالی حوزه علمیه را که روزی مجبور بودند یا به همان سطح یک اکتفاء کنند و یا رنج دوری از خانه و کاشانه را به جان بخرند و به جهت ادامه تحصیل در سطوح عالی حوزه علمیه به سایر بلاد و به‌ویژه قم عزیمت کنند، نخواهند داشت و ضمن اشتغال به ترویج شریعت نبوی در شهر و روستای محل زندگی خود به تحصیل علم هم ادامه خواهند داد.

حجت‌الاسلام کیخا در پایان با اشاره به مزایای دیگر این مدرسه دینی از تمامی طلاب و روحانیون جوان منطقه دارالولایه سیستان خواست از این فرصت مغتنم استفاده کرده و برای تحصیل در سطوح عالی حوزه علمیه به این مرکز آموزشی و پژوهشی واقع در مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی مصلی بزرگ المهدی(عج) زابل مراجعه کنند.

حسین قدس‌نیا 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: پذیرش حوزه علمیه طلاب امام جمعه زابل سیستان فراخوان ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل

خیابان‌ها و معابر شهر زابل در منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان پس از بارندگی امروز عصر درگیر آبگرفتگی شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند