Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@23:27:25 GMT

گرما تا 3 روز دیگر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۰۰۲

گرما تا 3 روز دیگر ادامه دارد

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ امین حسین نقشینه افزود: در دو روز آینده به ویژه ساعات بعدازظهر جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابر همراه با رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در سه روز آینده در برخی ساعات در جنوب استان‌های سمنان، تهران و استان‌های یزد، اصفهان، قم و مرکزی باد و رگبار رخ خواهد داد، همچنین در این مدت برای شرق کشور به ویژه منطقه زابل پدیده باد و گرد و خاک همراه با کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه تا آخر این هفته بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهند داشت.

هوای تهران کمی خنک می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری، فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و دوشنبه نیز کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود، کمینه دمای امروز مهرآباد ۲۸ درجه بالای صفر و شمیرانات ۲۴ درجه بالای صفر بود، بیشینه دمای امروز تهران به ۴۱ درجه بالای صفر می رسد که تا روز سه‌شنبه به دو تا سه درجه کاهش به ۳۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

نقشینه گفت: اهواز با دمای ۴۷ درجه بالای صفر، قم ۴۵ و شهرکرد ۱۲ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد سازمان هواشناسی قم گرد و خاک برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900375

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری