Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حدیث زندگی» شامل ۲۰۰ حدیث و داستان مرتبط با این احادیث به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حیدری ابهری از سوی نشر جمال منتشر می‌شود. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سبحانی‌نسب، مدیر نشر جمال، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از انتشار اثر جدیدی با محوریت حدیث خبر داد و گفت: «حدیث زندگی» مجموعه‌ای شامل 200 حدیث است که برای هرکدام از این احادیث، داستانی نقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: غلامرضا حیدری ابهری، نویسنده این کتاب، برای هریک از احادیث، داستانی نقل کرده تا مفهوم حدیث بهتر به مخاطب منتقل شود. همچنین در این اثر 200 تصویر مرتبط با حدیث و داستان نیز گنجانده شده است تا انتقال مفهوم بهتر و راحت‌تر صورت گیرد.

چرا دست ادبیات دینی کودک ایران از بازارهای جهان اسلام کوتاه است؟

 

مدیر نشر جمال با بیان اینکه «حدیث زندگی» برای مربیان مهدهای کودک و معلمان مفید و خواندنی خواهد بود، یادآور شد: این اثر تا ماه آینده روانه بازار کتاب خواهد شد.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات دینی و آیینی ادبیات کودک و نوجوان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان

در این همایش مولفان حوزه و دانشگاه بیش از ۱۶۰ مقاله علمی ارائه کردند که سه مقاله برتر شدند و ده مقاله نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در این همایش با بیان اینکه اسلام دینی زنده و پویا متناسب با شرایط متغیر زمان است گفت: اجتهاد حلال مشکلات است و ما راه دیگری نداریم.

دکتر علی محمدزنگانه استاندار نیز افزود: ایران پس از دفاع مقدس و به دنبال آن تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از پیش نیازمند حضور موثر بانوان است و ما بیش از هر زمان دیگری به نقش بانوان نیازمندیم.

خانم موسوی استاد سطوح عالی حوزه‌های بانوان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در عصر جدید نقش زنان علاوه بر مسئولیت انسان پروری در بنیان خانواده در جامعه نیز پر رنگ‌تر از گذشته و درگیر با چالش‌های دنیای مدرن است گفت: ما در جبهه‌های دیگر بعد از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم، اما در جبهه‌های فرهنگی کار موثری نکردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • داستانک‌هایی برای فلسفه‌ورزی کودکانه
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه