Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل بین المللی درباره ادعای ترامپ در خصوص سرنگونی پهپاد کشورمان که تکذیب شد گفت: وضع ترامپ آنقدر در قضیه سرنگونی پهپادشان ذلیلانه است که به هر چیزی متوسل می‌شود تا آبروی خود را بازیابد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حسین شیخ الاسلام کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره ادعای ترامپ در سرنگون کردن پهپاد کشورمان و تکذیب این خبر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  انتشار فیلم پرواز این پهپاد، گفت: ترامپ در این‌باره بولتون را شاهد خود قرار داده است؛ «به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دُمم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ مدعی شد: یک پهپاد ایرانی را هدف قرار داده‌ایم + اخبار تکمیلیادعای ترامپ درباره سرنگونی پهپاد ایرانی تکذیب شدسپاه فیلم تصویربرداری پهپاد ایران از ناو آمریکایی را منتشر کرد/ ادعای ترامپ رسماً تکذیب شد + فیلم کاملسپاه یک نفتکش انگلیسی را در تنگه هرمز توقیف کرد3 تخلف نفتکش انگلیسی که منجر به توقیف شد

وی همچنین افزود: آمریکایی‌ها خیلی دست‌پاچه هستند تا آبرویشان را در هدف قرارگفتنِ پهپاد قبلی‌شان طوری ترمیم کنند. «الغریق یتشبث بکل حشیش» این مثال عربی یعنی کسی که در حال عرق شدن است به هر چوب‌پاره و هر چیز بی‌ارزشی در دریا دست می‌اندازد تا نجات یابد و این حکایت آقای ترامپ است؛ وضع او آنقدر در قضیه سرنگونی پهپادشان ذلیلانه است که به هر چیزی متوسل می‌شود تا آبروی خود را بازیابد. بولتون در این‌باره خبری به او داده و او هم بدون اینکه ارزیابی کند، استفاده کرده و مانند باقی کارهاشان مشخص شده که درست نیست و بی‌حساب است.

این کارشناس مسائل بین الملل درباره توقیف نفتکش انگیسی در خلیج فارس نیز گفت: این نفتکش بر خلاف قوانین بین المللی رفتار کرده که باید این کار انجام می‌شد. انگلیسی‌ها خیلی اشتباه بزرگی در توقیف زورمدارانه نفتکشی که نفت ایران را طبق قوانین شناخته‌شده بین المللی حمل می‌کرد مرتکب شدند، ولی انگلیسی‌ها مثل بقیه کارهایشان عقل به خرج نمی‌دهند و بیشتر از جلوی دماغ‌شان را نمی‌توانند ببینند و آینده‌نگر نیستند و باید بفهمند که نیاز ایران به جبل‌الطارق بسیار کمتر از نیاز آنها به خلیج فارس است؛ اگر بخواهند قلدرمآبی داشته باشند، حتما « تو سری» خواهند خورد.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ سپاه پاسداران دونالد ترامپ سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد گزارش های اولیه از سرنگونی یک هواپیما بر فراز حریم هوایی استان صعده در شمال یمن حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برخی منابع خبری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کردند نیروی های مسلح یمن یک پهپاد MQ9 آمریکا را در آسمان شهر صعده یمن سرنگون کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سومین پهپاد سی میلیون دلاری آمریکایی هست که بدست انصارالله سرنگون می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لاشه هواگردی که در حریم هوایی یمن، استان صعده، توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

 

   

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی در یمن
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن