Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: با توجه به اینکه کارخانه نوآوری این پژوهشگاه برای تأسیس و برنامه ریزی کامل نیاز به زمان دارد، پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال این کارخانه راه‌اندازی شود.به گزارش بلاغ،حسین صمیمی رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار   درباره راه‌اندازی کارخانه نوآوری این پژوهشگاه توضیح داد: تعامل زیادی با شتاب‌دهنده‌ها داریم تا بتوانیم تیم‌های استارتاپی در حوزه فضایی را حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تا سطحی از فعالیت استارتاپ‌ها توسط شتاب‌دهنده‌ها حمایت می‌شود و پس از آن پژوهشگاه در این موضوع ورود کرده و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای رشد استارتاپ‌ها را انجام می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس در شهر اصفهان و در نزدیکی شهرک صنعتی اصفهان می‌خواهیم کارخانه نوآوری را راه‌اندازی کنیم. این کارخانه به دلیل آنکه در آن منطقه سوله‌های بزرگی وجود دارد در آن منطقه احداث می‌شود و در ابتدای امر با یک سوله کار را شروع می‌کنیم تا در ادامه فضای کار را گسترش دهیم.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در ادامه بیان کرد: این فضای کار اشتراکی باعث می‌شود تا شتاب‌دهنده‌ها نیز از این منطقه بازدید کرده و از فعالیت‌های استارتاپ‌ها حمایت کنند. 

صمیمی ادامه داد: یکی از محاسن ایجاد این کارخانه نوآوری در آن منطقه این است که نیروی جوان و متخصص فراوان می‌تواند از تجربیات ارزشمند پژوهشگاه که با دستگاه‌های اجرایی دارد استفاده کند تا ورود استارتاپ‌ها به بازار تسهیل شود. 

وی تأکید کرد: استارت این کار زده شده و با معاونت علمی و چند نهاد دیگر فعالیت ابتدایی این موضوع انجام شده تا به محض نهایی شدن این کارخانه راه‌اندازی شود.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارخانه نوآوری برای تأسیس و ایجاد طرح کامل نیاز به زمان دارد، پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال این کارخانه راه‌اندازی شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاح کارخانه هادی چوپان + عکس
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد