Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شمار قربانیان تصادفات رانندگی در سال گذشته در ایتالیا 3310 نفر بوده که 10 درصد آن مربوط به تصادفات رانندگی تحت تاثیر الکل و مواد مخدر است.
به گزارش آریا، وزارت کشور ایتالیا اعلام کرد شمار قربانیان تصادفات جاده‌ای در این کشور به دلیل مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر افزایش یافته است.
فرانکو گابریلی، رئیس پلیس ایتالیا خواستار برخورد جدی با متخلفان رانندگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریلی گفت: «پلیس باید با افرادی را که هنگام رانندگی از مشروبات الکلی و یا مواد مخدر و همچنین تلفن همراه استفاده می‌کنند، ضمن جریمه نقدی سنگین، خودرو و گواهینامه ان‌ها را هم حد اقل برای یک هفته توقیف کنند».
شمار قربانیان تصادفات رانندگی در سال گذشته میلادی در ایتالیا 3310 نفر بوده که 10 درصد آن مربوط به تصادفات رانندگی تحت تاثیر الکل و مواد مخدر است.
یک شهروند ایتالیایی گفت: «رانندگان مست و معتاد که موجب کشته شدن کودکان می‌شوند باید اعدام بشوند هر چند که متاسفانه مجازات اعدام در ایتالیا نیست. پسر کوچک من و پسر عمویش توسط یکی از این افراد کشته شدند».
پلیس ایتالیا میزان جریمه برای مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر را در هنگام رانندگی افزایش داده است.
به گفته کارشناسان، در ایتالیا هر سال در دو ماهه اول فصل تابستان آمار حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن در مقایسه با دیگر ماه‌های سال به میزان قابل توجهی بیشتر می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: الکل و مواد مخدر عامل افزایش تصادفات رانندگی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲