Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-میلاد عبداللهی؛ پیش از این قرار بود چهار بانک(انصار، پست بانک، مهراقتصاد و دی) طی امروز و فردا اقدام به برگزاری مجمع کنند اما طی آخرین اخبار آن‌ها مجامع خودر را لغو و با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال این مهم را تایید کردند.

همچنین در اطلاعیه فوق الذکر، هیچکدام از بانک‌ها دلایل لغو مجمع خودرا اعلام نکرده و تنها خبر از برگزاری آن در آینده داده‌اند‌،گفتنی است تاریخ برگزاری بعدی از طریق کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است بانک‌های نامبرده برای برگزاری مجمع نیاز به مجوز بانک مرکزی دارند، چراکه گاهی مشاهده شده بانک مرکزی مجوز لازم جهت برگزاری مجمع را صادر نکرده و برگزارکنندگان ناچار تاریخ از پیش تعیین شده را مورد بازنگری قرار داده‌اند. گرچه این‌بار چنین بحثی مورد توجه بانک‌ها قرارنگرفته اما می‌توان مسئله گفته شده را یکی از دلایل به تعویق افتادن مجمع دانست.

به علاوه طی امروز و فردا تعدادی از بانک‌ها من جمله: صادرات، پاسارگاد، سامان، گردشگری، ملت، پارسیان، تجارت، سینا، شهر و اقتصاد نوین به مجمع خواهند رفت و با توجه به اینکه تاکنون خبری مبتنی بر لغو آنان منتشر نشده می‌توان نتیجه گرفت بانک مرکزی با برگزاری مجمع آن‌ها موافقت کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی اقتصاد بانک مرکزی بانک بورس اوراق بهادار مجمع سالانه مجامع بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم