Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:37:54 GMT

عمر ناوگان خودرویی محیط زیست بالای ۱۱ سال است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۳۹۸۵

عمر ناوگان خودرویی محیط زیست بالای ۱۱ سال است

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی ابراهیمی صبح شنبه در شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: با توجه به وضعیت بودجه‌ای، توزیع بودجه و اعتبارات باید شاخص محور صورت گیرد.

وی افزود: برای جیره غذایی هر محیط بان شبانه روز ۲۰ هزار تومان لازم است و در این صورت، یک میلیارد تومان برای جیره غذایی محیط بانان اعتبار لازم داریم اما ۲۰۰ میلیون تومان بودجه درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بودجه درنظرگرفته شده در زمینه خودرو نیز سبب می‌شود تا عملاً کار محیط زیست قفل شود و در حال حاضر میانگین عمر خودروهای محیط زیست ۱۱ است و خودروها را با سلام و صلوات نگهداری می‌کنیم.

قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس نیز، با اشاره به کسری بودجه ۱۳۸ هزار میلیارد تومانی کشور گفت: با توجه به این مسئله، میزان تخصیص بودجه در کشور به ۷۰ درصد نخواهد رسید.

وی افزود: در شرایط کنونی با توجه به کسری بودجه باید پروژه‌های مهم را در اولویت قرار دهیم و مدیران باید دقت لازم را در اطلاع رسانی داشته باشند.

احمدی عنوان کرد: در حوزه آب و فاضلاب روستایی از صندوق توسعه ملی مجوز داده می‌شود و قرار شد پنج میلیارد تومان اعتبار برای انرژی و ایجاد شغل درنظر گرفته شود و به احتمال زیاد این اعتبارات محقق می‌شود.

کد خبر 4670813

منبع: مهر

کلیدواژه: حفاظت از محیط زیست ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حق آبه هیرمند گفت: تقریبا ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است و اگر بتوانیم همین شرایط را ادامه دهیم کل کانال مرطوب شود. پوشش گیاهی جایگزین  و شرایط آب و هوایی مرطوب خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۷۰ دریچه کمالخان حدود ۴ دریچه باز شده است، اما باید اصلاحیه انجام شود تا این آب به سمت گود زره نرود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن