Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد قطره سامانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد شدید در استان منجر به فعال شدن چشمه‌های گرد و خاک می‌شود و کیفیت هوای استان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه ناسالم می‌شود.

وی ادامه داد: هم اینک ۵ چشمه گرد و خاک در استان وجود دارد که با وجود بارش‌های بهاره امسال همچنان خشک هستند و با وزش باد باعث آلودگی هوا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره سامانی همچنین از کاهش نسبی دمای هوا برای هفته پیش رو خبر داد و گفت: بیشینه دمای هوای استان در هفته جاری بین یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

بنا بر گزارش های هواشناسی گرچه امسال هوای چهارمحال و بختیاری نسبت به میانگین بلندمدت آن با افزایش نسبی روبرو بوده است اما شهرکرد مرکز این استان در بهار و تابستان امسال همواره به عنوان خنک‌ترین مراکزاستان‌های کشور گزارش شده است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر و فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا روز چهارشنبه بر فراز استان، اظهار داشت: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در برخی مناطق مستعد احتمال گردوخاک و بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ، به ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر در برخی مناطق شرق و شمال و روز سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده و موقت در این مناطق و در سطح استان، افزایش شدت وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر بالای می‌رسد.

کد خبر 6098259

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید