Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام علی محمد اسلامی منش معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه اردو‌های فرهنگی تربیتی این نهاد باهدف ارتقای سطح آگاهی فکری، فرهنگی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت به‌ ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود، گفت: ۲۰۰ نفر از دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه تحت حمایت این نهاد در قالب برنامه‌های اوقات فراغت به اردوی آموزشی، فرهنگی و تربیتی شیراز اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولویت برنامه‌های اردویی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم است، افزود: شرکت‌کنندگان در مدت چهار روز اقامت در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت‌الله ربانی شیراز علاوه بر زیارت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و بقاع متبرکه از اماکن دیدنی شیراز نیز دیدن می‌کنند و از فعالیت‌های فرهنگی این مجتمع همچون مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، محفل انس با قرآن، کارگاه آموزشی با موضوع اخلاق اسلامی، سبک زندگی و بصیرت دینی و مهدویت بهره‌مند می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردو‌های زیارتی و آموزشی باهدف رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی، آموزش صحیح سبک زندگی ایرانی اسلامی به مددجویان تحت حمایت از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

وی یادآور شد: طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۸۳۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند، ۴۵۰ نفر از آنان در قالب طرح، شوق زیارت، و با کمک نیکوکاران یزدی به مشهد مقدس مشرف شدند.

انتهای پیام/ی

۲۰۰ نفر از دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه تحت حمایت به شیراز اعزام شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد بعدازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل به مناسبت روز بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج اظهار کرد: از سال ۷۵ کمیته امداد به عنوان سازمان بیمه‌گر، پایه درمانی حمایت خود را از مددجویان تحت حمایت آغاز کرد و تا ابتدای سال ۹۸ این فعالیت‌ها را شاهد بودیم.

وی این نهاد را آغازگر طرح پزشک خانواده دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد سال‌های متمادی به عنوان سازمان بیمه‌گر، طرح پزشک خانواده را اجرا کرد تا در سال‌های بعد سایر سازمان‌های بیمه‌گر از این طرح، الگو برداری کرده و طرح پزشک خانواده را گسترش دادند و از سال ۹۸ بیمه پایه درمانی مددجویان به بیمه سلامت واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد به عنوان بیمه مکمل هزینه‌های درمانی مددجویان اعم از ویزیت، معاینه سرپایی، خدمات پاراکلینیک، رادیوتراپی، شیمی درمانی، هزینه‌های دارویی و... را پرداخت می‌کند و حتی برای بیماران سرطانی هزینه ایاب و ذهاب و اسکان را نیز مساعدت می‌کند.

حسین نژاد گستردگی خدمات بیمه مکمل کمیته امداد را یادآور شد و بیان کرد: سرانه پرداختی بیمه در سال جدید افزایش یافته و تلاش ما بر این است تا مددجویان تحت حمایت را به اشکال مختلف مساعدت کنیم.

وی افزود: یک هزارو ۳۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جزو بیماران صعب‌العلاج و خاص هستند که کمیته امداد تلاش می‌کند هزینه این بیماران صعب‌العلاج سرطانی و زمین‌گیر را که سنگین است، پرداخت کند.

حسین نژاد اعلام کرد: کمیته امداد استان اردبیل در حال حاضر یک هزار و ۲۱۵ نفر از بیماران صعب‌العلاج و ۱۰۵ نفر از بیماران خاص را مورد حمایت و مساعدت‌های همه‌جانبه قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: با مصوبه مجلس مددجویان کمیته امداد که از طریق سیستم ارجاع درمانی به بیمارستان دولتی معرفی می‌شوند، هزینه‌های بستری آنها نیز رایگان محاسبه می شود.

حسین نژاد گفت: در سال گذشته از بابت هزینه‌های درمانی و فرانشیز این تعداد از بیماران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداختی انجام دادیم که این پرداختی‌ها با اولویت بیماران سرطانی و صعب‌العلاج بوده است.

کد خبر 6100798

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ هنرمند یزدی بیمه می‌شوند
  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • توجه به تربیت رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • توجه به امر تربیت در کنار آموزش، رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی
  • فلسفه حضور استادان حوزه در دانشگاه، تأثیرگذاری فرهنگی و تربیتی است
  • نقش تربیتی در محیط‌های آموزشی مورد توجه قرار گیرد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند