Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:35:21 GMT

شروع فعالیت «مامور انتقال» در شبکه پنج

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۵۴۴

شروع فعالیت «مامور انتقال» در شبکه پنج

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه «مامور انتقال» با نام لاتین Transporter تولید سال ۲۰۱۲ و محصول مشترک کشور‌های فرانسه، کانادا، آمریکا و آلمان است.

این سریال به کارگردانی استفان ویلیامز، براد تونر و اندی میکیتا و بازیگرانی، چون کریس وانس، فرانکوز برلیند، آندرآ اُسوارت، دلفین کانه آک و چارلی هانبر در این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این سریال درباره فرانک مامور انتقال است که در هر اپیزود، کاری از او خواسته می‌شود مانند انتقال قلب پیوندی به بیمارستان و یا هر امانتی دیگر که در طول این انتقال اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد، ولی همه ماموریت هایش موفقیت آمیز به پایان می‌رسد.

این سریال ۱۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود و پیش از این ۶ قسمت از آن برای مخاطبان شبکه پنج پخش شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهران مدیری با یک سریال بازمی گردد | جزئیات شروعِ پیش‌تولید پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند صباحی است که در فضای رسانه‌ای خبر از ساخت سریال‌های کمدی و بازگشت هنرمندانی همچون مهران غفوریان، سیدجواد رضویان و مهران مدیری به گوش می‌رسد،

حتی در صفحات مجازی از شروع تولید «پایتخت۷» در مردادماه خبر دادند و درخواست‌هایی که درباره ادامه «نون‌خ» می‌آید و پیام سعید آقاخانی که حکایت از پایان این سریال می‌دهد.

برنامه‌ریزی جدّی سیمافیلم در حوزه طنز حائز اهمیت است که شاید از مصادیق بارز آن احیای چندفصله‌هایی باشد که عمده آنها کمدی بوده‌اند؛ همان طنزهای خیابان‌خلوت‌کنی که شاید بتوان از موفق‌ترین‌هایش را «پایتخت»، «زیرخاکی» و «نون‌خ» دانست که فصل‌های جدید «زیرخاکی» و «نون‌خ» به ایام نوروز و رمضان رسیدند و «پایتخت» هم قرار است به‌زودی جلوی دوربین برود.

همه این صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای گویای اتفاق مهمی در حوزه طنز است خصوصاً زمانی که اعلام شد مهران مدیری هم قرار است بعد از مدت‌ها سریالی را برای تلویزیون بسازد.

با مسعود کریمی خضرا مدیر گروه تولیدات طنز مرکز سیمافیلم درباره همه این گمانه‌زنی‌ها و اتفاقاتی که قرار است در حوزه سریال‌سازی طنز تلویزیون رقم بخورد به گفت‌وگو پرداختیم که مشروح آن در ادامه آمده است:

کار جدیدی را می‌خواهیم با سعید آقاخانی آغاز کنیم

* طنز همیشه مهم بوده و هست؛ خصوصاً این روزها که سریال‌های کمدیِ مخاطب‌پسند شادی و نشاط را بیش از پیش در جامعه رونق بدهد. مردم برای تماشای طنز یا باید به سینماها بروند و یا در نمایش خانگی بعضاً با سریال‌هایی مواجه شوند که البته چندان توفیقی در این عرصه نداشته‌اند. پربازدید شدن سریال‌های طنزی که در دهه ۷۰ و ۸۰ ساخته شدند نشان می‌دهد مردم چقدر علاقه‌مند آن نوع سریال‌ها بودند و هنوز هم تلویزیون سریال طنز بسازد مخاطب پروپاقرص آن خواهند بود، همان‌طور که با «زیرخاکی» و «نون‌خ» جدید هم این اتفاق افتاد، در مدیریت گروه طنز مرکز سیمافیلم چه اقداماتی در حال انجام است؟

یک اراده‌ای در دوره جدید سازمان صداوسیما وجود دارد که احیای نمانام‌های طنز (برندها) سازمان صداوسیماست همچون «زیرخاکی» که واقعاً با اقبال مواجه شد و «نون‌خ» و «پایتخت» هم خبرهایش هم در رسانه‌ها آمد که پیش می‌رود. ان‌شاءالله بنای‌مان بر این است با سعید آقاخانی سریالی جدید داشته باشیم.

صحبت‌های مقدماتی انجام شده است که چالش جذاب و متفاوت از «نون‌خ» ساخته شود، به این اتفاق امیدواریم و در حال مذاکره‌ایم. ژانر این سریال، کمدی اجتماعی است همان کارهایی که شاید بعضاً در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ به قاب تلویزیون آمدند، البته هنوز به قطعیت نرسیده‌ایم اما به این مسیر امیدواریم.

با تهیه‌کنندگان آثار خیابان‌خلوت‌کن از جمله «خانه‌به‌دوش» و خیلی‌های دیگر در این عرصه مثل مهران مهام، ایرج محمدی؛ اتفاقاً جالب است بدانید کاری را با ایرج محمدی فارغ از مجموعه‌ای که او با پرویز شیخ‌طادی مشغول ساخت است در نگارش تحت تهیه‌کنندگی ایشان داریم که بعد از پایان آن کار این سریال طنز را پیش خواهند برد.

یک کاری را در نگارش داریم که مشاور آن یکی از تهیه‌کنندگان باسابقه و خوش‌نام کارهای پرمخاطب تلویزیون است.

خبری جدید از سریال «پایتخت»

* به سریال «پایتخت» اشاره کردید که بسیار گمانه‌زنی‌هایی آمد که مردادماه تولید آن رسماً آغاز خواهد شد، الآن به فیلمنامه رسیدید و امسال فصل هفتم این سریال خاطره‌انگیز کلید خواهد خورد یا خیر؟

نگارش و پیش‌تولید سریال «پایتخت» آغاز شده است و ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید امسال به تولید خواهد رسید، اما بقیه مراحل چه انتخاب بازیگر و پخش و بقیه جزئیات متعاقباً از خود سیمافیلم اعلام خواهد شد، اما این نوید را برای مخاطبان داریم که اتفاقات خوبی در راه است.

مذاکره با مهران مدیری برای ساخت سریال

* درباره تهیه‌کنندگان خیابان‌خلوت‌کن صحبت کردید، از کارگردانان خیابان‌خلوت‌کن چه‌خبر؟ آیا با مثلاً هنرمندانی همچون مهران غفوریان، جواد رضویان و مهران مدیری صحبت داشته‌اید آنها هم بعد از مدت‌ها سریال بسازند؟

با آقای مهران مدیری صحبت شده است و ان‌شاءالله این نوید را می‌دهم که با آقای مدیری همکاری خواهیم داشت، زمانش را الآن نمی‌توانم بگویم، اولویت ما برای این همکاری ساخت سریال است. این نوید را می‌دهم ما با همه این عزیزان مشغول مذاکره هستیم و هرکدام ان‌شاءالله توفیق شود سعی‌مان این است که به پیش‌تولید، تولید و نمایش برسد.

همان‌طور که آقای جبلی و رئیس سیمافیلم اشاره کردند آغوش سازمان صداوسیما برای همه سرمایه‌های تلویزیون باز است. صحبت با سعید آقاخانی و شروع سریالی جدید با حال‌وهوایی متفاوت و «پایتخت» و چند هنرمند دیگر بسیار جدّی است و امسال ان‌شاءالله فصل جدید «پایتخت» تولید شود.

ساخت سری جدید «دودکش» در دستور کار

* قرار است چندفصله‌های دیگری همچون «زیر آسمان شهر» و امثالهم را هم احیاء کنید و فصل جدید آنها ساخته شود، در این راستا رویکردتان چیست؟

بحمدالله با تصمیم ریاست سازمان صداوسیما در چند ماه گذشته یک عزمی اتفاق افتاد برای احیای نام‌های محبوب؛ بنابراین سیاست ما احیای کارهای چندفصله و پرطرفدار است که مردم علاقه‌مند به آنها هستند، اما این نکته هم وجود دارد مثلاً در سریال «زیرخاکی» اگر برای کاراکتر اصلی سریال، گرفتاری به‌وجود بیاید کارگردان و نویسنده هم حضور داشته باشند قاعدتاً نمی‌تواند کار پیش برود.

اما شاید جالب باشد که سریال «دودکش» را صحبت کردیم و سعی‌مان بر این است با آقای نیک‌نژاد و دیگر دوستان سریال این نمانام (برند) شناخته‌شده تلویزیون احیاء شود، البته همه این‌ها مرهون تلاش آقای نقویان و نقی‌ئی رئیس و قائم‌مقام سیمافیلم هستند که با انگیزه ستودنی در این عرصه قدم برمی‌دارند، بالاخره سراغ این عزیزان رفتن یک افتادگی و تواضع می‌طلبد چون هرکدام‌شان شرایط خاصی دارند.

من فکر می‌کنم ان‌شاءالله به دوران پرشکوه سازمان صداوسیما نزدیکیم و از آن روزهای طلایی دور نیستیم، فکر می‌کنم مرجع سرگرمی صداوسیما در حال احیاء شدن است.

رضا عطاران هم به تلویزیون برمی‌گردد؟

* به نام مهران مدیری، مهران غفوریان و سیدجواد رضویان اشاره کردید، با رضا عطاران هم صحبت کرده‌اید؟

آقای مهران مهام تهیه‌کننده خوب تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند که در آن مصاحبه به این نکته اشاره کردند که شاید تفاوت سلیقه‌ای برای رضا عطاران به وجود آمده است. من اطلاع دارم در سال‌های گذشته رایزنی‌هایی شده است و خواست و اقبال از سوی صداوسیما بوده است و به‌دلایل متعددی این امکان فراهم نشده است،
این اراده وجود داشته است هر موقع دوست داشتند تلویزیون خانه آنهاست، همان‌طور که به نام آقای مدیری و آقای نیک‌نژاد و دیگران که موفق بوده و هستند اشاره کردید.

سهم طنز در سریال‌های جدید سیمافیلم چقدر است؟

* به ۵۲ سریال در حال تولید سیمافیلم که مراحل مختلف از نگارش و پیش‌تولید تا تولید را در دستور کار دارند اشاره شد، سهم طنز در این تعداد سریال در حال تولید چقدر است؟

از دو ماه دیگر سعی‌مان این است دو کار در پیش‌تولید باشد. ترکیب جذابی خواهند بود که از تنوع خوبِ موضوعی، نقش‌ها و افراد برخوردارند. یک کار در تولید داریم که بگذارید جزئیاتی از آن ندهیم، شگفتانه‌ای اتفاق خواهد افتاد، دو کار در پیش‌تولید و دو کار دیگر در نگارش؛ ان‌شاءالله از دو ماه دیگر دو کار جدید هم به جریان نگارش‌مان اضافه خواهد شد.

جالب است بدانید همین الآن با امیر برادران و مصطفی زندی نویسندگان فیلم «هتل» که یکی از آثار پرگیشه سینما بود مشغولیم و خوشبختانه اتفاقات خوبی در راه است.

شروع «بدل» از اواخر اردیبهشت

سریال «بدل» جدیدترین مجموعه‌های طنز سیمافیلم به‌شمار می‌رود که بعد از سریال «هفت‌سر اژدها» روی آنتن خواهد آمد؟

بله. ان‌شاءالله سریال «بدل» به‌کارگردانی علی مشهدی عزیز از اواخر اردیبهشت‌ماه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 850412 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • نقدی بر سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم/ به جای سرکوب معلول باید علت‌ها واکاوی شوند
  • مهران مدیری با یک سریال بازمی گردد | جزئیات شروعِ پیش‌تولید پایتخت
  • (تصاویر) حمید صفت، بازیگر سریال هفت سر اژد‌ها و مادرش
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۱۰ دهم ( دانلود قسمت 10 افعی تهران ) حجم رایگان
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت 10 با حجم رایگان
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک